El grupo municipal socialista volvió a cargar ayer jueves contra el gobierno local de Ferrol, afirmando que “só sabe aprobar orzamentos e non sabe executalos”. En este sentido, el concejal Rafael Fernández volvió a alertar de que durante el presente ejercicio tan solo se han acometido “o 5,68% das inversións reais” contempladas en las cuentas, lo que se traduce, afirma, en que “máis do 94% das obras e proxectos seguen sen tocarse”.
De este modo, el edil calificó de “fracaso absoluto” la gestión del ejecutivo ferrolano, afirmando que la misma se limita a “vivir da inercia” de iniciativas heredadas del anterior mandato. “Rey Varela é alcalde e senador ao mesmo tempo, e iso significa que Ferrol ten un rexedor a tempo parcial, máis preocupado pola súa carreira política en Madrid que da xestión da cidade”, sentenció.
Al mismo tiempo, el socialista lamentó que los vecinos “pagan máis e reciben menos”, recordando los incrementos aprobados para el recibo del agua y los comedores escolares, así como el aumento en el Impuesto de Bienes Inmuebles (IBI). A este respecto, el concejal insistió en que “o único que medra é o superávit” a causa de “non gastar o que se promete”.
Por último, el edil ferrolano instó al alcalde a que “abandone a propaganda” y a que ejecute tanto los proyectos comprometidos como obras nuevas “que respondan as necesidades reais da cidade”, afirmando que el muncipio “merece máis”.