La Palataforma pola Remunicipalización denuncia la aprobación de cuentas de Emafesa

La Palataforma pola Remunicipalización denuncia la aprobación de cuentas de Emafesa

La Plataforma na defensa dos Servizos Públicos, pola remunicipalición aseguró ayer que el pleno de la próxima semana marcará “un antes e un despois” y donde el alcalde, Jorge Suárez, “vaise quitar a careta, pasando a defender a parte privada de Emafesa”.
El organismo realizó estas afirmaciones en base a la pretensión del gobierno local de aprobar las cuentas de la empresa mixta de aguas de los años 2014, 2015 y 2016. “O alcalde e o seu goberno elixiron o camiño máis cómodo pero máis espiñento para a veciñanza: dobregarse aos intereses das grandes empresas, esquecendo o que prometera na campaña electoral e nos plenos e declaracións de xullo e agosto 2015 como era auditar a Emafesa; acudir á Fiscalía; derogar a taxa; devolver os 800.000 euros cobrados irregularmente; entregar a depuradora a Augas de Galicia; denunciar os incumprimentos e as irregularidades; e rescatar o servizo para facer Emafesa 100% pública”, destacó la plataforma.
Con respecto a la denuncia presentada contra el alcalde y archivada por el juzgado ferrolano la pasada semana, la entidad aseguró que no tienen constancia aún del auto, por lo que entienden que la otra parte, Jorge Suárez, accedió a él “por vías privilegiadas”. “É o máis absurdo que escoitei en moito tempo. Se queren unha copia, no meu despacho hai fotocopiadora”, defendió el regidor.
Por su parte, el BOP publicó ayer la resolución del Concello de la aprobación de las liquidaciones comprendidas en el padrón de contribuyentes, que incluye los recibos correspondientes al periodo entre el 3 de abril y el 14 de noviembre de 2017, por un importe total de 1.705.125,82 euros. l

La Palataforma pola Remunicipalización denuncia la aprobación de cuentas de Emafesa

Te puede interesar