Usuarios del tren Ferrol-Ribadeo critican el uso de los convoyes más pequeños en verano

Usuarios del tren Ferrol-Ribadeo critican el uso de los convoyes más pequeños en verano
Los trenes que se utilizan para cubrir el servicio son del modelo 2.900, de un solo coche

Un verano más, usuarios de las líneas de tren Ferrol-Ribadeo y Ferrol-Oviedo muestran su malestar ante el tipo de convoyes destinados a cubrir esta rutas, debido a su reducido tamaño. “Non entendemos o motivo de usar as unidades máis pequenas, as da clase 2900 que teñen un só coche, na temporada estival, cando se sabe que sobre todo na zona da Mariña aumenta moito a ocupación”, destacan desde la plataforma Pola defensa do ferrocarril Ferrol-Ribadeo.
El organismo asegura que las 30 o 40 plazas que poseen este tipo de trenes son “frecuentemente superadas, provocando que, nun servizo rexional, a xente teña que viaxar de pé; outra vez máis unha penosa xestión, neste caso do material”, destacan.
Además, como vienen denunciando desde su formación, continúa habiendo retrasos en los servicios, llegando incluso a la media hora el pasado domingo en los trenes de por la mañana. “Por outro lado, case diariamente o servizo Oviedo-Ferrol da tarde chega a Ribadeo e percorre a Mariña con 15 ou 20 minutos de retraso”, comentan.
Quejas de turistas
La misma plataforma se hacía eco la pasada semana de las quejas de un grupo de senderistas –llegados desde Madrid, Soria y Guadalara, además de la propia Galicia–, debido a que su viaje comenzó con 45 minutos de retaso a causa de una avería, llegando a una de sus paradas una hora y cuarenta y cinco minutos tarde e impidiéndoles hacer algunas de las actividades que tenían programadas, como una visita guiada por la playa de las Catedrales.
“Por se fose pouco, o servizo Oviedo-Ferrol da tarde tamén se suprimiu, sendo trasladados en bus cun retraso de dúas horas, logo de enviar un autocar cun número de prazas insuficientes”, destacan desde Pola Defensa do Ferrocarril Ferrol-Ribadeo.
Así, desde la entidad aseguran que estos testimonios vienen a confirmar lo que ya llevan tiempo observando: “o ferrocarril Ferrol-Ribadeo, a maiores do seu uso convencional, é un auténtico efecto turístico como medio de transporte e acceso a lugares singulares e vilas que atravesa, así como tamén pola viaxe en si polos paraxes que recorre”, señalan.
Por esto, no entienden cómo muchos Concellos de la línea y la propia Xunta “seguen sen ofrecer unha fronte común na defensa do noso tren; as administracións, presuntamente, invisten recursos no fomento do turismo e logo miran para outro lado, cando se da unha imaxe pésima”, aseguran.
Así, y defendiendo que los turistas no viajan solo en el Transcantábrico o el tren de la Ruta dos Faros, instan tanto a Renfe como a las administraciones pertinentes a mantener y explotar correctamente este tipo de servicios convencionales con más medios económicos y humanos. l

Usuarios del tren Ferrol-Ribadeo critican el uso de los convoyes más pequeños en verano

Te puede interesar