Rivas afirma que el documento económico “vén con sorpresa” por la subida de impuestos

Rivas afirma que el documento económico “vén con sorpresa” por la subida de impuestos
Iván Rivas, en el Concello de Ferrol I AEC

Iván Rivas, portavoz del Bloque Nacionalista Galego, denuncia que los presupuestos demuestran “que para o Partido Popular o público non é máis que un instrumento ao servizo dos seus intereses particulares e ao servizo dos privilexiados que hai na cidade de Ferrol”.


Afirma el concejal nacionalista que los presupuestos del PP “veñen todos con sorpresa”. En los de 2023 se incluía el reglamento organizativo que permitía la Ley de Grandes Ciudades, que para Ferrol supone “unha perda de debate democrático e o incremento da posibilidade de que o goberno poida contratar persoal exclusivamente ao seu servizo”. Los de 2024 “veñen aparellados cunha suba das taxas da auga”. Son, dice Rivas, la definición de “cal é a política que por parte do Partido Popular se está implementando no Concello de Ferrol”.


Rivas apunta que los recursos se destinan “a incrementar o persoal ao servizo do Partido Popular”; que se beneficia a las grandes empresas concesionarias y entidades como Autoridade Portuaria o Ministerio de Defensa; y que se potencia una política clientelar de subvenciones. Y ello “a costa dos de sempre, dos recursos dos veciños e veciñas desta cidade”, tanto por la vía del incremento de tasas como por el aumento del endeudamiento.

 

 

Deuda para el futuro


En este último punto, el BNG aclara que está a favor de un endeudamiento para desarrollar políticas sociales e inversiones en beneficio de la mayoría social. Discrepan de la orientación del PP y critican que condicionará la actuación de futuros gobiernos.


La falta de solución a los problemas de personal en el Concello, el elevado gasto en servicios ofrecidos por empresas externas (con un coste mayor que el de la plantilla municipal) o la falta de reclamación de los compromisos adquiridos a Urbaser o Emafesa son otros puntos que el BNG denuncia.

Rivas afirma que el documento económico “vén con sorpresa” por la subida de impuestos

Te puede interesar