El Concello de Ferrol ha renovado nuevos convenios de colaboración con entes sociales, en este caso Cáritas y Teima Down Ferrol.
Con respecto a la primera de las entidades, la colaboración municipal es de 5.000 euros para financiar el curso “Reforma de interiores y revestimientos”. El regidor apuntó que “cando hai retos importantes é necesario unirse para avanzar”. Asimismo, indicó que “nada mellor que aproveitar a experiencia, os medios técnicos e a proximidade de Cáritas para levar a cabo accións que redunden na calidade de vida das persoas en situación de vulnerabilidade”. Rey Varela insistió en que una de las principales preocupaciones de los ferrolanos es el desempleo. “Hoxe non só falamos de números e estatísticas, falamos tamén de esperanza, de oportunidades e do compromiso que temos como Concello para mellorar a vida dos nosos veciños”, aseveró.
En la firma de este convenio estuvo presente la directora de Cáritas Diocesana Mondoñedo-Ferrol, María Victoria González.
También ayer se rubricó otro acuerdo de colaboración con Patricia Serantes, la presidenta de Teima Down Ferrol. El convenio en cuestión busca facilitar a las personas con síndrome de down y discapacidad intelectual el acceso al mercado de trabajo ordinario a través de su servicio de Formación Sociolaboral y de Empleo.
Rey Varela destacó el trabajo que realiza la entidad ferrolana. “Sodes un referente polo traballo social e de inclusión que levades a cabo dende hai máis de tres décadas”. Además, ensalzó la importancia de alguno de sus programas dirigidos a defender la plena inclusión de las personas con síndrome de down y discapacidad intelectual en el ámbito familiar, educativo, social y laboral. El alcalde añadió que “estamos en momentos ilusionantes en Ferrol en materia de emprego e non podemos deixar a ninguén atrás”, dijo.
Al igual que Cáritas la ayuda municipal para Teima es de 5.000 euros.