El PP de Fene califica de “caótica” la gestión del Servizo de Axuda no Fogar en el municipio

El PP de Fene califica de “caótica” la gestión del Servizo de Axuda no Fogar en el municipio
Casa consistorial de Fene I Jorge Meis

El candidato a la Alcaldía de Fene por el Partido Popular (PP), Gumersindo Galego, califica de “caótica” la gestión del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) en el municipio, afirmando que el ejecutivo fenés “leva tempo tratando de ocultar a nefasta xestión que están a realizar e, o peor de todo, a súa falta absoluta de vontade política para solucionar o problema”.


El popular sostiene que existe una “ampla lista de espera de persoas pendentes de que se lle asigne este servizo, que non se está a levar a cabo a acreditación en canto ao seguimento nos domicilios e a ausencia de ferramentas para controlar a evolución das familias que acoden aos Servizos Sociais”. Desde la formación cifran en más de 800 las horas pendientes de repartir.

 

Ánimo de confundir


Por su parte, desde el gobierno municipal lamentan que el PP “tente confundir á veciñanza” y sostienen que, en este momento, el número concreto “rolda as 500 horas pendentes de asignar”.


Así lo afirma la responsable del área, Mari Carmen Martínez, que acusa a los populares de “mentir cos datos da lista de agarda cunha finalidade electoralista”.


Desde el Consistorio tachan de “puntual” la situación actual, dado que la concesionaria del servicio “ten 14 traballadoras de baixa” e indican que “é un problema común de moitos concellos”. Martínez hace hincapié, asismimo, en que la firma se encuentra en estos momentos con el contrato prorrogado hasta junio y que el Concello tiene ya en fase de licitación la nueva gestión. “A empresa concesionaria tampouco está prestando o servizo como se recolle no contrato. Estase estudando acudir ao xulgado por imcumprimento das condicións do servizo”, aseveró la edila.

 

El PP de Fene califica de “caótica” la gestión del Servizo de Axuda no Fogar en el municipio

Te puede interesar