La empresa concesionaria del servicio de limpieza viaria de Narón –Urbaser– acaba de incorporar tres triciclos eléctricos al servicio que comenzarán a funcionar a partir de la próxima semana en los paseos de Xuvia, Freixeiro y A Gándara, según avanzó el concejal de Servizos, Ibán Santalla. Los operarios saldrán con estos nuevos vehículos del cuartel habilitado en la zona de O Ponto, en Piñeiros, por la empresa concesionaria.
“Dispoñen de dúas baterías e teñen unha autonomía de oito horas, o que fai que se adapten perfectamente ás necesidades do traballo”, explicó el edil que también destacó su gran rendimiento “en zonas dotadas de gran cantidade de papeleiras, porque permiten unha maior axilidade no desprazamento dos operarios, evitándolles ter que vaciar unha por unha, as papeleiras no contenedor”.
Los triciclos llevan incorporado un portacontenedor con una capacidad de 90 litros, un porta-escoba y pala, y tienen una rueda delantera antipinchazos y chasis de aluminio. “A calidade do servizo mellorará coa entrada en funcionamento destes triciclos, dando paso á aplicación dun sistema máis sostible co medio ambiente, favorecendo a redución da pegada de carbono na cidade, ao non contaminar, e apostando polo desprazamento urbano sostible”, apuntó el concejal de Servizos. En este misma línea recordó que hace unos meses entró en funcionamiento una barredora también eléctrica.