Más de 1.200 escolares toman a pedales las calles de Narón durante la Marcha Ciclista

Más de 1.200 escolares toman a pedales las calles de Narón durante la Marcha Ciclista

Las bicicletas tomaron ayer las calles de Narón como broche de oro a la Semana da Mobilidade e Seguridade. Más de 1.200 escolares de todos los centros educativos del municipio, así como del CEIP Maciñeira de Neda. y usuarios de la asociación Nuestra Señora de Chamorro, participaron en la undécima edición de la Marcha Ciclista Escolar organizada por el Concello de Narón en colaboración con la Policía Local, Protección Civil y el Speis.
Los participantes salieron de sus respectivos colegios en tres rutas diferentes con un destino común: el paseo marítimo de Xuvia a donde se desplazaron la alcaldesa, Marián Ferreiro, acompañada del concejal de Seguridade Cidadá, Guillermo Sánchez Fojo, que valoró “a excepcional acollida que un ano máis tivo na cidade este evento, máis que consolidado en Narón e no que temos a sorte de poder contar coa colaboración dos centros, das Anpas, e de moitos pais e nais que acompañan aos seus fillos e fillas neste percorrido en bici, algo que agradecemos desde o goberno local”, aclaró.

Pasadas las doce del mediodía comenzaba una exhibición a cargo de la Unidad Canina del Tercio Norte, una actividad que ya se convocó en años anteriores coincidiendo con este evento y que logra cada año despertar el interés de los escolares que participan en la Marcha Ciclista Escolar. Rematada la exhibición los jóvenes cogieron de nuevo sus bicicletas y regresaron a sus respectivos centros escolares.
El Concello de Narón puso así el punto y final a la Semana da Mobilidade e Seguridade Viaria que reunió en la localidad actividades de lo más variado, talleres y premió a aquellos que optaron por transportes más sostenibles con desayunos gratuitos. “Grazas á labor de toda a xente implicada nestas áreas podemos continuar fomentando na nosa cidade a seguridade e a educación viaria, formando ás nenas e nenos que hoxe son peóns ou ciclistas e que no futuro serán tamén condutores, inculcándolles uns importantes coñecementos en materia de seguridade viaria que lles serán moi útiles no seu día a día”, puntualizó Ferreiro.

Más de 1.200 escolares toman a pedales las calles de Narón durante la Marcha Ciclista

Te puede interesar