COMARCA.- Medio Rural veta a los ayuntamientos en la reunión sobre la avispa velutina

COMARCA.- Medio Rural veta a los ayuntamientos en la reunión sobre la avispa velutina

La Consellería de Medio Rural mantuvo ayer un encuentro con el sector apícola –participaron representantes de la Agrupación Apícola de Galicia y la Asociación Provincial Lucense de Apicultores– para abordar la problemática de la avispa velutina. Un encuentro al que la Asociación Galega de Apicultura (AGA), entidad que agrupa a la mayor parte del sector con 1.600 asociados y la más activa en la zona en la lucha contra esta plaga, declinó asistir tras la decisión de la Xunta de vetar la asistencia de los concellos y demás entidades –sector forestal y agrícola– afectados por esta problemática medioambiental. La reunión había sido solicitado el pasado 8 de octubre por una plataforma constituida en San Sadurniño de la que forman parte 40 concellos de Lugo y A Coruña, AGA, la Asociación Agroecolóxica A Cortiña y la Asociación da Froita Autóctona do Eume, que demandaban al gobierno gallego que coordinase las medidas entre las diferentes administraciones para poner freno a esta plaga.
“Cualificamos este xesto como un mal comezo para a busca dunha solución efectiva e consensuada con todos os actores implicados na loita contra a velutina. Malia tratarse dunha competencia autonómica, somos os concellos, os apicultores e outras entidades quen estamos asumindo directamente e cos nosos propios recursos boa parte dunha guerra que polo de agora parecen estar gañando as avespas. A praga alcanzou xa tal dimensión que a Xunta se ve desbordada para porlle freo sequera”, señalaban ayer de la plataforma.
Así las cosas, se mostraron confiados en que Medio Rural, que ayer lamentó la ausencia de AGA en el encuentro –“o obxectivo era sentar á mesa a todo o sector apícola”, señalaron– reconsidere su postura “e nos reciba nas condicións en que llo tiñamos solicitado, sen exclusións de ningún tipo e sumando ao encontro a cantas institucións e/ou organizacións considere oportuno para facer achegas proveitosas coas que poder atallar esta invasión que, de non actuar de inmediato, se converterá nun problema de seguridade cidadá e non só ambiental”, indicaron.

COMARCA.- Medio Rural veta a los ayuntamientos en la reunión sobre la avispa velutina

Te puede interesar