Los alcaldes socialistas de la zona piden que se retome el plan Ferrol

Los alcaldes socialistas de la zona piden que se retome el plan Ferrol
As Pontes. Agrupación Socialista reunión alcaldes

. Los regidores del PSOE, representados por el alcalde pontés y presidente de la Diputación, Valentín González Formoso en la comparecencia pública, aseguraron haberse llevado una “sorpresa desagradable” al conocer la nueva convocatoria de ayudas a la reindustrialización.

González Formoso recordó que estos fondos han permitido que en tiempos de crisis se implantarán diferentes industrias en el territorio. También añadió que justo ahora, que “as sinais de perda de tecido industrial empeza a ser preocupante na zona o BOE debería contemplar a continuidade destas achegas para as nosas comarcas e que volvan a instalarse industrias xeradoras de emprego o que significa que haxa diversificación industrial nunha comarca con máis de 12.000 parados e cunha poboación de 150.000 persoas”. El regidor pontés se mostró confiado de cara a obtener el apoyo institucional preciso para que vuelvan a instalarse industrias en la zona. Tamén añadió, en relación con la eliminación de la territorialidad en las ayudas que “non é o mesmo unha liña de axudas para 21 concellos que outra para máis de 8.000, o trozo de pastel sería moito máis pequeno”.

Los once alcaldes socialistas también solicitan al Estado que, “a diferencia do que non fixo o PP nos solicitamos que se melloren as condicións para acceder a estas axudas, xa que durante estes anos debido as condiciones establecidas polo goberno de Rajoy era máis doado pedirlle os cartos ao banco que concorrer a estas subvencións”. El primer edil pontés también se mostró esperanzado de que más concellos de la comarca se sumen a la iniciativa socialista para pedir que se restablezca el Plan Ferrol con nuevas condiciones de acceso. 
 

Reacciones 
Por su parte, el alcalde de Ferrol Jorge Suárez aseguró ayer con respecto al Plan Ferrol que el mismo tuvo una “xestión nefasta por parte do Estado”. Suárez recordó que “cada ano se viñan consignando entre 40 ou 50 millóns de euros para reindustrialización”. De estos, asegura, en los últimos seis años “ou ven quedaron desertas as convocatorias ou se impulsaron un ou dous proxectos, que non chegaron a fructificar”. Para el alcalde ferrolano está claro que la comarca “debe reivindicar esa compensación do desmantelamento da nosa comarca como zona industrial do norte de Galicia pero esa compensación ten que ser como estímulo directo á industria e non con estas axudas, que son unha ficción, xa que se pedían tantos requisitos que impedían acceder a elas”.

Por su parte, la concejala del PP Marina Aneiros lamentó con respecto a la supresión de estos fondos que “unha das primeiras decisións do goberno de Pedro Sánchez sexa amosar a falla de compromiso coa comarca de Ferrolterra”. También recordaba que el martes el diputado y exalcalde ferrolano Juan Jucal registraba una pregunta para conocer cuáles son esas medidas que pretende acometer el ejecutivo de Sánchez después de eliminar este paquete de ayudas.

Los alcaldes socialistas de la zona piden que se retome el plan Ferrol

Te puede interesar