Mugardos apoyará al IES local en su demanda de comedor y nuevas titulaciones de FP

Pleno de investidura de Mugardos
|

La alcaldesa de Mugardos, Pilar Díaz, junto con la conejala de Educación, Lola González, acaban de mantener un encuentro con el director del IES Mugardos, Serafín Álvarez, al que le reiteraron “a vontade do goberno local de apoiar ao centro na consecución de novos servizos e titulacións”. Pese a que no es competencia municipal, como explicó la Lola González, “o Concello ten interese en que o centro poida contar cun comedor propio, xa que os alumnos están a empregar actualmente os dos colexios Unión Mugardesa e Santiago Apóstol”, explicó.

Según la lista de admitidos en el IES publicada por el Concello, hay un total de 15 plazas para el servicio de comedor, ocupados por alumnos de ESO en los centros Santiago Apóstol y Unión Mugardesa, “un número que vén confirmar a idoneidade de que o instituto conte tamén con esta prestaión”, destacó Lola González. Asimismo, la concejala explicó que la solicitud debe partir del propio centro, aunque el gobierno local “está ao seu dispor para apoialo na preparación da solicitude perante a Xunta”, dijo.

Asimismo, las responsables municipales trasladaron su apoyo al centro en su reivindicación de lograr nuevas titulaciones que permitan ampliar la oferta que cuenta con un único ciclo.

Mugardos apoyará al IES local en su demanda de comedor y nuevas titulaciones de FP