Ferrol se ofrece como ciudad de acogida para los refugiados del “Aquarius”

Ferrol se ofrece como ciudad de acogida para los refugiados del “Aquarius”

Ferrol es uno de los 230 concellos que mostró su disposición para acoger a los migrantes del buque “Aquarius” –que llegarán este fin de semana a Valencia–, tras la consulta de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) realizada en base a este asunto. Así lo manifestaron ayer tanto la concejala de Benestar Social, Saínza Ruíz, como el de Cultura, Suso Basterrechea, indicando que la respuesta al comunicado remitido por la FEMP será positivo, ofreciendo todos los recursos y medios municipales a disposición de los refugiados.


“Temos que implicarnos nun problema que é moito máis complexo e moito maior, pero non podemos permitir que un buque cheo de persoas en situacións límite ande vagando por toda Europa sen que os estados membros actúen e mesmo vulnerando o dereito internacional ao asilo”, aseguró Ruiz, que recordó que no hace tantos años, “nós tamén fuxiamos dunha guerra e non se nos pecharon as fronteiras”.
La edil echó en cara al anterior gobierno popular de Mariano Rajoy que no cumpliese “nin mínimamente coa cota asignada” en materia de acogida, por lo que celebró la decisión tomada por el nuevo presidente, Pedro Sánchez, y aseguró que “dende logo traballaremos coas outras administracións para organizar a acollida e integración real na nosa cidade”, destacó Saínza Ruiz.

“Creo que é o mínimo que hai que facer e Ferrol, por suposto e como non pode ser doutro xeito, estará á disposición cos recursos e medios propios en colaboración para que a integración sexa plena e tecer así unha rede de solidariedade”, explicó.
Suso Basterrechea quiso añadir que, debido a la pérdida poblacional y al envejecimiento actual, “a chegada de inmigrantes non ten que verse como algo perxudicial, senon todo o contrario”, señaló.
Pontedeume y Mugardos son otros de los concellos de la comarca que también han mostrado su predisposición para acoger a estos refugiados.

Ferrol se ofrece como ciudad de acogida para los refugiados del “Aquarius”

Te puede interesar