Narón abonará esta semana 178.000 euros en subvenciones a 79 empresas

Narón abonará esta semana 178.000 euros en subvenciones a 79 empresas
Río do Pozo

El Concello de Narón completará la próxima semana el pago de las ayudas del programa “Narón Impulsa” a las 79 empresas restantes. En total se abonarán 178.000 euros correspondientes al último listado de compañías que se puede consultar a través de la sede electrónica, en la resolución final de aprobación y denegación de ayudas, a través del enlace: https://cutt.ly/SfnaNDe. De las 79 empresas contempladas en este último listado, un total de 65 recibirán una cuantía de 2.000 euros; ocho cobrarán 3.000 y las seis restantes 4.000 euros cada una.

“En total, a través do programa Narón impulsa, 600 empresas e persoal autónomo que cumpriron os requisitos da convocatoria recibiron xa nalgún caso e recibirán no caso destas 79 empresas, axudas por importe de 2.000, 3.000 ou 4.000 euros, e que suman en conxunto 1.318.000 euros, cantidade aportada dende as arcas municipais para axudar ás empresas da nosa cidade”, indicó la alcaldesa Marián Ferreiro.

El programa naronés, al igual que otras convocatorias nacidas en la mayor parte de los municipios de las tres comarcas, está destinado a paliar las pérdidas que el estado de alarma y la crisis sanitaria de la Covid-19 han ocasionado en la economía local.

Ferreiro también destacó “o intenso traballo que nos últimos meses se levou a cabo dende o Concello para que estas axudas sexan unha realidade e para tratar de axilizar na medida do posible todos os trámites precisos para garantir o cumprimento dos requisitos estipulados para que realmente cheguen ás persoas que máis precisan nestes momentos destas axudas e tratar de manter o emprego xerado na nosa cidade, obxectivos para os que se impulsou o programa Narón impulsa”. l

Narón abonará esta semana 178.000 euros en subvenciones a 79 empresas

Te puede interesar