El presupuesto de Narón para 2021 asciende a 34,07 millones de euros

El presupuesto de Narón para 2021 asciende a 34,07 millones de euros
Marián Ferreiró presentó el documento junto a Román Romero y David Pita

“Os orzamentos de 2021 son uns orzamentos realistas, sociais, adaptados á situación derivada da pandemia pola Covid-19 e priorizando a atención ás persoas, o que se reflicte no incremento de investimento en benestar, servizos sociais e na área de maiores e dependentes”. Así se expresó ayer la alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro, en la rueda de prensa en la que anunció que el presupuesto municipal para 2021, cuyo importe asciende a a un total de 34.070.458,18 euros. “Mantendo a tendencia dos últimos exercicios, podemos dicir que estes orzamentos son os máis elevados da historia de Narón, o qué todo un orgullo”, destacó.

Acompañada por el edil de Hacienda, Román Romero, y por el portavoz del PSOE, David Pita, la regidora informó a los medios sobre el documento económico tras la celebración de la Comisión de Hacienda, previa a la convocatoria del pleno extraordinario en el que se someterán a aprobación.

Ferreiro incidió en que “mantemos un ano máis os impostos conxelados, incluso algún deles o baixamos, para non elevar a presión fiscal á veciñanza e incrementamos dentro do posible os baremos de bonificacións das taxas para axudar ás familias máis vulnerables”, dijo. Recalcó asimismo la reserva de una parte importante para el área de Dependencia.

Subrayó la alcaldesa la gestión que se realiza desde el gobiernolocal, que permite “construír ano tras ano un modelo municipal economicamente avanzado e realizar investimentos sen recurrir á débeda bancaria, mantendo ao Concello sen endebedamento coas entidades bancarias para afrontar deste xeito o exercicio económico de 2021 con maior estabilidade e, ao tempo, con responsabilidade para poder atender as necesidades que se poidan detectar na cidade en calquera momento”.

La máxima responsable del gobierno naronés subrayó también que “con cargo a unha suba no investimento con fondos propios e tamén coas partidas de administracións supramunicipais e da Unión Europea levaremos a cabo importantes investimentos na cidade, tanto na zona urbana como na rural”.

Román Romero desglosó los diferentes capítulos del documento, explicando, entre otras cosas, la reserva de 3,2 millones de euros a las inversiones.

Actuaciones
Con cargo a esta partida serán acometidas obras como la recuperación de suelo urbano para usos públicos amables con el medio ambiente (792.366 euros); la  rehabilitación del molino de Xuvia (555.422 euros) y la musealización del mismo (239.041 euros);  o la renovación de alumbrado público (254.468 euros).

Se contemplan además reparaciones asfálticas en varios caminos del término municipal (230.534 euros) así como el acondicionamiento de instalaciones para fomento y apoyo de actividades deportivas en A Gándara (118.657 euros).

Partidas presupuestarias para mejoras en las instalaciones del  SPEIS (95.000 euros); obras de saneamiento en el camino da Fonte (77.846 euros), reposición de alumbrados (50.000 euros); señalización de caminos en la zona rural (50.000 euros); o la preparación del terreo para construir una jaula de lanzamientos en Río Seco (50.000 euros) son otras de las actuaciones para las que el documento contempla las respectivas partidas.

El portavoz del PSOE, David Pita, aseguró, por su parte, que el presupuesto “é un 1,9% superior ao do ano anterior e que como indicou a alcaldesa está baseado en ofrecer servizos á veciñanza”.

Aludió además a las obras contempladas en el documento, que permitirán, dijo, mejorar la calidad de vida de los vecinos y vecinas, “porque estes orzamentos non deixan a ninguén fóra despois de consensualos entre o equipo de goberno”.

El presupuesto de Narón para 2021 asciende a 34,07 millones de euros

Te puede interesar