martes 21.01.2020

La Diputación y Fademur reconocen a Guadi Galego en el día de la mujer rural

La Diputación de A Coruña y la Federación de Asociacións de Mulleres Rurais (Fademur) celebraron ayer en las instalaciones de ExpoCoruña un evento con motivo del Día Internacional de la Mujer Rural que reunió a más de 500 personas que viven y trabajan en los municipios más alejados de los núcleos urbanos de la comunidad.

Durante el evento se galardonó a artistas y empresarias del rural
Durante el evento se galardonó a artistas y empresarias del rural

Este acontecimiento anual galardonó en esta ocasión a la cantante de Cedeira, Guadi Galego, a la política Marisol Soneira y a las empresas Zoclos y Casa Castro de Grixalba.
El evento fue presidido por el presidente de la Diputación de A Coruña, Valentín González Formoso, las presidentas autonómica y estatal de Fademur, Rosa Arcos y Teresa López, respectivamente, y con el secretario xeral de Unións Agrarias, Roberto García.
González Formoso destacó durante su intervención que “en Galicia, a muller foi históricamente, e segue a ser, o motor do medio rural”, en cuanto a su importancia en el desarrollo y mantenimiento de estas comunidades, así como su “decisiva contribución” con su trabajo al sector primario galaico. “Investimos cada ano millóns de euros para mellorar os servizos e infraestructuras públicas do rural, contribuimos a fomentar o emprego e o emprendemento, apoiamos o sector agroganadeiro, ás mancomunidades de monets, aos nosos pescadores e mariscadoras, ao amplo tecido asociativo das nosas vilas e pobos”, aseguró el dirigente provincial.
Por su parte, Rosa Arcos señaló que la igualdad supone “o principal reto” de la mujer rural, demandando, además, una “maior presenza das mulleres ruráis na vida pública”. “Sen explotacións familiares e sen o traballo das mulleres que hai detrás delas non hai futuro para o rural, para as nosas vilas e aldeas. As mulleres do rural contribúen co seu traballo a frear o despoboamiento, a paliar as consecuencias do envellecemento, a fomentar a economía e a vida das nosas aldeas”, concluyó la presidenta de la federación autonómica. l

Comentarios