La ANPA del CEIP Plurilingüe Mosteiro de Caaveiro de A Capela demanda a la Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional de la Xunta la reparación del parque infantil del centro.
El colectivo muestra su preocupación por el estado actual de las instalaciones, con “varios dos elementos presentando desperfectos visibles, o que representa un risco para a seguridade dos nenos e nenas que o utilizan diariamente”, incide.
Entre los problemas detectados, señalan “estruturas soltas nas barreiras de madeira, a randeeira ten roto un repousapés e a madeira abriu e rompeu pola humidade”, enumera la ANPA, que remarca también que “outro elemento do parque tipo vaivén ten rota unha das pezas que sustentan o peso e o chan está levantado con risco de tropezar”.
Por ello, consideran de “vital importancia” que se tomen medidas para reparar y mantener en condiciones adecuadas las instalaciones. “Agradeceríamos que se valorara esta solicitude coa urxencia que merece”, apunta en su escrito la asociación de padres y madres del Mosteiro de Caaveiro.