El Concello de Cedeira ha encargado a la Fundación do Centro Tecnolóxico do Granito de Galicia un estudio que permita conocer la situación actual del firme del casco viejo del municipio, instalado entre el 2009 y el 2010 y que se encuentra, como explican desde el Consistorio, muy deteriorado.
“O obxectivo é coñecer as patoloxías que lle afectan e a súa orixe, así como obter recomendacións útiles para realizar reparacións puntuais e aplicar o mellor mantemento”, aseveran desde el ejecutivo local, por lo que el documento contendrá, también, futuras actuaciones a futuro.
El coste de este servicio ascenderá a los 11.165 euros, fondos que también abarcan las visitas técnicas para la toma de muestras y diferentes pruebas que se tendrán que llevar a cabo en el pavimento.
Desde el Ayuntamiento subrayan que “o feito de acudir a esta consultoría responde á vontade de aportar solucións a longo prazo e non aplicar simples parches ao problema”. En este mismo sentido, el alcalde, Pablo Diego Moreda Gil, incidía en que su gobierno “é consciente da importancia que ten a situación para quen transita por estas rúas e enfatiza que, precisamente pola importancia do tema, se quere buscar unha solución definitiva.” Antes de tomar esta decisión, explicó Moreda, la situación se llevó a consulta a diferentes firmas especializadas y a la empresa que realizó la instalación.