El Concello de As Pontes anunció en los últimos días la “inminente” entrada en servicio de la nueva pista multideporte del Poboado da Magdalena. Cabe recordar que este proyecto busca “mellorar a funcionalidade, seguridade, eficiencia enerxética e sustentabilidade” de la plaza.
La instalación de esta infraestructura permitirá reorganizar el espacio “tendo como obxectivo prioritario o lecer e a convivencia, creando un ámbito de xogo multideporte, renovando os itinerarios pavimentados e adaptándoos ás características dos xa remodelados na contorna”, expone el ejecutivo.
El proyecto contó con una inversión de 181.427 euros, financiados con cargo a fondos procedentes de la Diputación de A Coruña.
El alcalde, Valentín González, visitó recientemente la obra –de la cual solamente queda la recepción oficial– en compañía de la concejala de Axenda Urbana, Elena López. “Aproveitando un ámbito de xogo multideporte, renováronse os itinerarios pavimentados, adaptándoos ás características dos xa remodelados na contorna. Esta zona é un lugar de atracción importante da mocidade para xuntarse e xogar e, por iso, agora queremos ofrecer un novo espazo de convivencia no que se poderá desfrutar do deporte e do lecer nunha contorna inclusiva e segura”, aseveró el regidor.
Así las cosas, A Magdalena contará ahora con una pista con márgenes vallados de 20 metros de largo por 10 de ancho para la práctica de fútbol, baloncesto y balonmano.
En los itinerarios peatonales –tanto los de la pista como de las partes traseras de las edificaciones próximas– se ha colocado un pavimento nuevo y se han sustituido las tapas de registro de los servicios. Además, remarca el Consistorio pontés, “dispuxéronse os medios necesarios para crear un espazo inclusivo, deseñado para todas as persoas, eliminando as barreiras físicas e creando itinerarios accesibles para persoas con diversidades funcionais e problemas de mobilidade, aplicando criterios de ergonomía na selección do mobiliario urbano e de seguridade na elección dos pavimentos e proteccións, creando, ao mesmo tempo, unha contorna na que se reduzan os riscos de accidentes”. Los trabajos acometidos supusieron también la ampliación de la red de iluminación, con un ahorro en el coste gracias a las nuevas farolas de tipología LED.