Siete colegios de Narón participan en la Liga Camiños Escolares Seguros

Dos alumnos procediendo a adjuntar sus pegatinas | concello
|

Alumnos de Educación Infantil, Primaria y Secundaria, así como docentes de los centros A Solaina, Virxe do Mar, Piñeiros, A Gándara, Santiago Apóstol, Jorge Juan y Ponte de Xuvia participan desde esta semana en la primera edición de la “Liga Camiño Escolar Seguro Pegadas 2021”.


“Os nenos e nenas acuden aos colexios en bicicleta, patinete, patíns… e deben percorrer un tramo mínimo de 250 metros para poder participar”, explicó el concejal de Seguridade Cidadá, Román Romero. Una vez cumplido este objetivo, podrán coger en el aula un adhesivo por día que pegarán en unos paneles diseñados para la iniciativa y que se fueron aportados por el Equipo de Educación Vila de Narón que colabora en el proyecto. “Cada semana o equipo responsable deste proxecto encargarase de contabilizar os adhesivos colocados en cada unha das aulas do centro e ao remate desta convocatoria o centro coa aula que teña máis adhesivos será o gañador da primeira “Liga Camiño Escolar Seguro Pegadas 2021”, apuntó. El sistema de clasificación se calculará según el porcentaje del número de alumnos matriculados en el centro y el de participantes en la liga a lo largo del campeonato que se prolongará hasta el próximo 18 de junio. Los centros que obtengan una mayor puntuación optarán a regalos colectivos.


Buena acogida

Desde el Concello de Narón destacan la buena acogida que está teniendo la iniciativa. “As nenas e nenos acolleron moi ben esta actividade e mesmo temos casos nos que, debido á distancia do seu domicilio, acuden en coche pero os seus pais e nais estacionan o vehículo a unha distancia do centro que permita realizar ese percorrido mínimo establecido sin ser en coche”, indicó el edil.

Muestra también de ello es que el Concello de Narón hizo un primer encargo de 6.000 pegatinas que ya saben que serán insuficientes vista la demanda registrada hasta el momento. Román Romero agradeció la implicación no solo de los escolares y las familias en la iniciativa sino también de los docentes “grazas aos que unha vez máis podemos impulsar este tipo de actividades na nosa cidade”.

Siete colegios de Narón participan en la Liga Camiños Escolares Seguros