Un total de 15 mujeres participan en una acción formativa de atención sociosanitaria en Narón

Curso de atención sociosanitaria
|

El centro de formación Irmás Froilaz en A Gándara (Narón) acoge desde ayer un curso de Atención Sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais, enmarcado en el Programa Integrado de Emprego de Galicia que la Xunta concedió a la Mancomunidade de Concellos da Comarca de Ferrol.


Un total de 15 mujeres participan en esta iniciativa con la que obtendrán un certificado que acredite su formación en esta especialidad cada vez más demandada actualmente.


El Programa Integrado de Emprego de la Mancomunidade de Concellos da Comarca de Ferrol, que arrancó el pasado mes de noviembre, se dirige a mujeres en situación de desempleo empadronadas en los municipios de Ares, Cabanas, Cedeira, Fene, Mugardos, Narón, Neda y Valdoviño. En los próximos meses en el marco de este programa se llevarán a cabo las acciones: Comercio, almacenaxe e loxística; Auxiliar de coidados e atención á infancia; Operacións auxiliares de servizos administrativos e xerais (tamén con certificado de profesionalidade); Carnizaría e chacinaría; Peixaría; y Deseño gráfico, deseño de páxinas web e community manager.


Además, Informática para a busca de emprego; Emprendemento e cooperativismo; Entrevista laboral; y Habelencias sociolaborais para a busca de emprego forman parte de la formación transversal que se está desarrollando en los municipios que forman parte del Programa Integrado de Emprego de Galicia. También se impartirán otros sobre capacitación en Inglés; Informática básica; Mobilidade laboral; Coaching, intelixencia emocional e técnicas de motivación para a busca de emprego; Manipulación de alimentos; y Prevención de riscos laborais.


La Xunta financia la presente convocatoria, aportando 225.000 de los 250.000 euros que cuesta el proyecto. Las personas interesadas en incorporarse a próximas convocatorias deberán indicarlos en la Oficina de Emprego, señalando la casilla 930. 

Un total de 15 mujeres participan en una acción formativa de atención sociosanitaria en Narón