Actos simultáneos en la comarca para denunciar la situación que sufre Galicia con la AP-9

Actos simultáneos en la comarca  para denunciar la situación que sufre Galicia con la AP-9
Actos en Vilar do Colo –arriba– y en Cabanas –abajo– | d.a./ concello

El BNG de la comarca volvió a salir ayer a la calle para reivindicar la transferencia y gratuidad de la AP-9. Lo hizo a través de varios actos informativos y reivindicativos desarrollados de forma simultánea en los diferentes acceso de la autopista desde Ferrol, Narón, Fene, Neda y Cabanas con el objetivo de denunciar la situación que sufre Galicia con la AP9 y, muy especialmente, los perjuicios económicos que se derivan para la ciudadanía de la comarca y la economía comarcal.


“Nunha situación de emerxencia socioeconómica coma a que atravesa Ferrolterra, Eume e Ortegal; manter unhas tarifas que supoñen un verdadeiro atraco á cidadadanía –cando Itínere recadou 153 millóns en 2019– é unha auténcica vergoña e aldraxe. Por iso, desde o BNG a petición é clara: transferencia para acabar cunha discriminación histórica e cun saqueo multimillonario en peaxes”, señalaron los nacionalistas que aclararon que esta. “debe ser libre de cargas, unha AP-9 rescatada como se rescataron as radiais madrileñas con miles de millóns por parte del Estado. Xa é hora de ter una AP-9 galega e libre de peaxes”.


Por ello reclaman al presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, que cumpla con el compromiso alcanzado con el Bloque Nacionalista Galego antes de su investidura. “Basta de discriminacións con Galiza e basta de xestionar a nosa principal vía en beneficio de fondos voitre. Convertamos a AP-9 no que sempre debeu ser: unha infraestrutura ao servizo dos galegos e das galegas, e non ao revés”, reivindicaron. 

Actos simultáneos en la comarca para denunciar la situación que sufre Galicia con la AP-9

Te puede interesar