El PPdeG pedirá cada mes en el Parlamento carga de trabajo para el naval ferrolano

De izquierda a derecha, Miguel Tellado, Diego Calvo y José Manuel Rey
|

El PPdeG registró ayer en el Parlamento, a través de los diputados Diego Calvo, Miguel Tellado y José Manuel Rey, una batería de iniciativas con la que a lo largo del año, y si no es suficiente también durante el próximo, reclamarán cada mes carga de trabajo para los astilleros ferrolanos.


“Queremos que o PSOE tome conciencia da situación e se comprometa no Parlamento Galego e no Congreso a poñer unha solución a Navantia, porque non se pode estar tantos anos gobernando sen facer absolutamente nada”, dijo ayer Calvo.


Lamentó además que, pese a las iniciativas que “vimos presentando desde hai tempo”, el ejecutivo central “no nos fai caso”, lo que les ha llevado a plantear esta serie de iniciativas para incidir en la demanda de carga de trabajo. “Se non se lle pon remedio por parte de Navantia de maneira inmediata cun buque-ponte e ocupación ata que poidan comezar o programa de construcción das F-110, nas próximas semanas 1.000 persoas máis van ir engrosar as listas do paro”, añadió.


Calvo manifestó que en la actualidad “se están a rematar todos os traballos que había enriba da mesa e, cando se finalicen estes encargos, os primeiros que se van resentir da situación son as empresas auxiliares”, dijo.


El diputado popular se refirió a los últimos presupuestos aprobados por el Gobierno de Mariano Rajoy en 2018, que según recordó Calvo incluían una partida para la construcción de las fragatas F-110. “Estamos no 2021 e as noticias que temos é que ata o 2023 seguramente non se comeza o corte de chapa destas fragatas”.


Concello

“Estamos fartos de que o Partido Socialista vote a favor destas demandas de carga de traballo no Concello de Ferrol porque están os traballadores arredor, pero cando esas mesmas propostas veñen ao Parlamento de Santiago se absteñen e cando chegan a Madrid as votan en contra”, añadió el político.

El PPdeG pedirá cada mes en el Parlamento carga de trabajo para el naval ferrolano