Concello y Teima Down corroboran una vez más el convenio “Emprego con apoio”

Concello y Teima Down corroboran una vez más el convenio “Emprego con apoio”
Concello firma convenio con Teima

El Concello de Ferrol y la asociación Teima Down firmaron ayer un segundo convenio de prácticas no laborales, bajo el nombre de “Emprego con apoio”, con el objetivo de facilitar las instalaciones municipales para promover la inserción de las personas con discapacidad intelectual en el mundo laboral.
Tal y como explicó el concejal de Emprego e Promoción Económica, Álvaro Montes, el acuerdo tendrá una duración de dos años prorrogables a un máximo de tres, “coa finalidade de dar continuidade no tempo máis aló dun simple apoio puntual”. 
Así, el próximo martes 18 un joven usuario de Teima Down se incorporará a dichas prácticas que se llevarán a cabo en el pabellón de Esteiro. “Pensamos que sería un dos sitios que mellor se adaptaría a este programa, xa que, ademáis de ser unha instalación mediana, o barrio é un dos mellor comunicados da cidade, polo que facilitará a mobilidade da persoa que se incorpore a este posto”, destacó Montes.
El contrato tendrá una duración máxima de seis meses, con una jornada de 22 horas y media semanales como tope realizadas de lunes a viernes y en horario flexible de mañana o tarde, según  la disponibilidad de los servicios y, sobre todo, de la realidad de las personas participantes. Tras esta primera persona, otros jóvenes irán pasando por el mismo puesto durante la vigencia del convenio según demande la entidad.
La presidenta de Teima Down. Patricia Serantes, explicó la importancia de esta colaboración municipal ya que “os concellos teñen instalacións onde os rapaces e rapazas, polos seus estudos, poden realizar prácticas que non poderían facer de maneira privada xa que, por exemplo non poden facer unha carreira como INEF; pero si traballos en instalacións deportivas”, explicó.

Aprender haciendo
Una de las máximas que impera en la filosofía de la entidad ferrolana es que “para aprender a facer hai que aprender facendo, como facemos todos”, al mismo tiempo que celebró la continuidad de este “convenio vivo”.
Por su parte, el alcalde, Jorge Suárez, manifestó el “orgullo” que supone para el Concello el poder darle continuidad a este acuerdo y destacó el trabajo de la asociación. “É un referente do que debe ser unha entidade social: un grupo de persoas que loitan pola inclusión sempre con ilusión e dignidade”. 
Para Suárez, lo importante de este convenio es que los jóvenes  que se acojan a estos programas “poidan ter logo unha continuidade no mundo laboral ordinario porque eso significaría que esta sociedade avanza, aínda que queda moito por recorrer en todos os ámbitos; temos moito que aprender para que a inclusión sexa plena”, indicó. l

Concello y Teima Down corroboran una vez más el convenio “Emprego con apoio”

Te puede interesar