Suárez confía en poder revalidar la alcaldía para concluir sus proyectos estrella

Jorge Suárez
|

El alcalde, Jorge Suárez, afronta el año que acaba de empezar como el del final del mandato y, aunque considera que “é un dos aspectos secundarios”, reconoce que serán unos meses de trabajo en la campaña electoral que se avecina.

De hecho, Suárez valora el proceso electoral como importante, con el reto de “ter que revalidar un mandato, xa que sempre falei de que é imprescindible un ciclo de oito anos, sexa quen sexa quen goberne, para levar adiante un proxecto de cidade completo, e dende logo queremos darlle continuidade ao que iniciamos, reforma da praza de Armas, mercado de Caranza, Recimil, pasarela de Santa Mariña, grandes obras que levan esperando decenas de anos, que agora comenzarán e que hai que darlles continuación”.

Para Ferrol, el deseo del nuevo año del regidor local pasa por que “non sigamos perdendo poboación, iso se pode conseguir a través do emprego e esperamos a construcción desas fragatas, que o inicio do corte de chapa sexa canto antes e sexa o inicio de recuperación para a cidade”.

De cara a los comicios locales, el alcalde, que encabezará nuevamente la candidatura a las municipales de Ferrol en Común, es consciente de la diversidad de partidos que anuncian que van a concurrir, muchos de ellos surgidos de excisiones de formaciones de izquierdas. En este sentido, apunta que “seguramente o proxecto de cidade sexa similar ou idéntico e hai que ver quen é o noso adversario político realmente. Somos todos do mesmo abano ideolóxico, somos de esquerdas, teremos a transformación social a través dunhas ideas determinadas e o enemigo está nos que privatizan, os que denigran as condicións de vida a favor das grandes empresas e polo tanto temos que remar na mesma dirección. Non debemos esquecernos e confundir o enemigo nas políticas de esquerdas na cidade de Ferrol”.

El nuevo panorama traerá al marco político, con toda probabilidad, de nuevo a Vox, que ya concurrió a los anteriores comicios. El alcalde anima a todas las fuerzas democráticas a “esforzarnos en que Vox non sexa unha realidade na cidade de Ferrol, sexan de esquerda o dereitas, esas ideoloxías ultras, xenófobas, racistas, contra a muller non deben ter cabida nun concello como Ferrol, que sempre se caracterizou por saber convivir as diferentes mentalidades, da clase obreira, a loita sindical, coa Armada, cos militares... e nunca houbo situacións de discrepancias máis alá do plano político ou dialéctico”.

Tras anuncios como el deseo de suprimir el desarrollo de la Ley de Violencia de Género por parte de Vox el alcalde sentenció que la irrupción del partido liderado por Santiago Abascal no es ya un temor sino una realidad y, con respecto a Ferrol, manifestó que “non queremos ver entrar ningún cabalo no concello”.

Suárez confía en poder revalidar la alcaldía para concluir sus proyectos estrella