El PSOE exige la retirada de la reforma local impulsada por el PP

VALENTIN GONZALEZ FORMOSO ALCALDE AS PONTES PSOE
|

En calidad de secretario de Política Municipal de la Ejecutiva de los socialistas gallegos, el también alcalde de As Pontes, Valentín González, instó ayer al PP a retirar la Ley de Racionalización y Sostenibilidad de la Administración Local. Aludiendo a la reciente decisión del Tribunal Constitucional de admitir a trámite el recurso presentado contra esta normativa, González Formoso incidió en que el documento “merma os dereitos dos cidadáns e non garante o financiamento das competencias e servizos municipais”.
Más de 3.000 ayuntamientos españoles, entre ellos los dirigidos por políticos del PSOE, se opusieron a esta ley, en la que, según indicó el secretario de Política Municipal de la Ejecutiva del PSdeG, “o Tribunal Constitucional verá que non se cumpre a autonomía local dos concellos”. El documento “dista moito do que necesita un país que quere reformar as súas administracións para funcionar mellor e fortalecer os dereitos de todos os veciños”, tal y como señaló González Formoso.
Cargó además el socialista contra el PP por la falta de diálogo y consenso previos a la aprobación de las normas y subrayó que, en este caso, se trata de “unha mala reforma, que perxudica aos cidadáns e non garante o financiamento das competencias municipais”.
La admisión a trámite por parte del Tribunal Constitucional del recurso presentado contra la  reforma local constituye, en palabras de Valentín González, “un raio de esperanza”, debido a que el texto de la ley, asegura, “pon en risco a prestación de servizos sociais moi importantes e a autonomía da administración local”.
“Temos nesta lei un exemplo máis de que o Partido Popular non pensa nos problemas dos cidadáns, senón que a súa prioridade é seguir gobernando sexa como sexa”, apuntó González Formoso. n

El PSOE exige la retirada de la reforma local impulsada por el PP