Los nacionalistas urgen en Narón a recuperar el peso político de Galicia en Madrid

Los nacionalistas urgen en Narón a recuperar el peso político de Galicia en Madrid
HOTEL vALCARCE rÍO DO pOZO Acto del BNG con Ana Pontón y Néstor Rego

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, prometió ayer en Narón que la representación de su partido en el Congreso servirá para acabar con la discriminación de Galicia. “Urxe recuperar peso político en Madrid e que ninguén se equivoque: Nestor Rego non vai ao Congreso para estar calado, senón para dar a cara polos problemas deste concello e desta comarca”, señaló durante su intervención en el Hotel Valcarce junto al candidato al Congreso por la provincia de A Coruña, Néstor Rego, al candidato por Ferrolterra al Congreso, Mon Fernández, y a la portavoz municipal, Olaia Ledo. “Aquí en Narón sabedes ben dos problemas da deslocalización, da precariedade dun mercado de traballo que as contrarreformas laborais de PP e PSOE non fixeron máis que agravar, pero aí seguen. Nesta comarca sabedes ben o que é a discriminación das forzas estatais na crise do naval, no emprego en risco nas empresas electrointensivas, na sempre aprazada rehabilitación das rías, nun tren de cercanías do século pasado, da estafa da peaxe da AP9”, destacó Pontón.

En este sentido hizo un llamamiento para recuperar voz propia en el Congreso como ya tienen vascos, catalanes, canarios o valencianos, destacó. “Ou condicionamos a política do Estado ou veremos como seguen tomando decisións en contra deste país”, aseguró.

Por su parte, el candidato por la provincia de A Coruña, Néstor Rego, insistió en su intervención en la necesidad de “concentrar todo o voto en clave galega no BNG porque é a única organización que, como sempre demostrou, se compromete a poñer sobre a mesa unha axenda política que defenda os intereses galegos” y apeló a aquellas personas que el pasado abril votaron al BNG al Senado. “Con ese apoio abondaría para ter representación no Congreso e ter voz propia para facer valer o país porque, como xa comprobamos, se o BNG non está, ninguén o vai facer”.

Los nacionalistas urgen en Narón a recuperar el peso político de Galicia en Madrid

Te puede interesar