Narón refuerza el servicio de intermediación laboral con la contratación de su responsable

Narón refuerza el servicio de intermediación laboral con la contratación de su responsable
La alcaldesa, Marián Ferreiro, visitó ayer las instalaciones ubicadas en A Gándara | cedida

El Concello de Narón reforzó la atención laboral municipal con la contratación de una persona que se hará cargo del programa de intermediación, un servicio que, como puntualizó la alcaldesa, Marián Ferreiro, permitirá “obter perfís profesionais de persoas que poidan optar a empregos concretos e tamén dispoñer de datos actualizados das empresas da comarca que nos posibiliten coñecer as súas necesidades, tanto na área de persoal como na formativa, para definir o perfil futuro da demanda de persoal e adecuar a eses perfís a nosa oferta”.

Una de las finalidades de este servicio es la de facilitar la inserción laboral de personas que finalizan acciones formativas impulsadas desde el Concello, a las que acuden al Servizo de Orientación Laboral y a aquellas que participan en el Programa Integrado para o Emprego. “Dende o pasado 1 de xullo e ata finais de ano contratouse a unha persoa para desenvolver o labor de conserxe polas tardes, o que nos permite materializar o programa formativo que tiñamos previsto para este ano e que, debido á crise sanitaria da Covid-19 tivemos que suspender o pasado mes de marzo e retomar hai tan só unhas semanas”, explicó la regidora local, que visitó ayer las instalaciones del Centro de Formación Irmáns Froilaz donde actualmente se imparten varios cursos financiados en su mayor parte con fondos municipales. “O goberno local colabora así coas empresas para que dispoñan de perfís profesionais formados e adaptados ás súas necesidades, complementando a formación do noso alumnado coa disposición de diversidade de servizos para conquerir a súa inserción laboral”, señaló Ferreiro.

El Centro de Formación Irmáns Froilaz, donde actualmente se imparten ocho cursos, será objeto en los próximos meses de importantes mejoras en materia de accesibilidad. Está programada una actuación presupuestada en 100.972 euros con cargo al POS de la Diputación y fondos municipales. Además se mejorará la envolvente térmica del edificio que se cofinanciará con cargo a fondos europeos (a través de una subvención del IDAE) y supondrá una inversión de 372.063 euros. l

Narón refuerza el servicio de intermediación laboral con la contratación de su responsable

Te puede interesar