EL BNG confía en su proyecto para transformar la realidad de Narón “e non só contentar”

Diario de Ferrol-2019-05-09-016-992cf0e3
|

“Dicía Rosalía que é feliz quen soñando morre, desgrazado quen morre sen soñar: soñar e traballar polo que unha cre xusto fai que o presente e o futuro mude, e nós queremos conquistar o futuro. Agora Narón, agora BNG!”. Así concluyó ayer su intervención en A Gándara la candidata del BNG a la Alcaldía de Narón, Olaia Ledo, durante la presentación del equipo que la acompañará en la lista para el 26M. Ledo pidió confianza –“non nos resignamos a contentar senon que queremos transformar a realidade”– a un auditorio abarrotado entre el que se encontraba también el diputado en el Parlamento gallego, Xosé Luis Rivas “Mini”.

La candidata agradeció el trabajo desarrollado hasta el momento por los concejales en el cogobierno de la ciudad pero aseguró que “é o momento de dar un paso máis, e por iso presentamos un grupo de persoas e un proxecto para ilusionar á veciñanza de Narón e para poder conquerirmos un futuro mellor”.

También destacó el valor de las personas que la acompañan en esta andadura, “persoas que cren no colectivo e que non se conforman con que agora movan a terra do futuro centro de saúde, senón que queren que se encha de contido e que se ofrezan todas as especialidades que precisa unha cidade de 40.000 habitantes”, dijo.

La nacionalista aboga además por “gañar o espazo público, cohesionar o concello dotando de servizos e oportunidades a todas as parroquias, sen diferenzas, e, por riba de todo, por pór ás persoas no centro da vida municipal, afastándonos daqueles que queren volver á política de obras faraónicas cando os servizos básicos como o saneamento seguen sen estar estendidos en toda a nosa zona rural”. 

El proyecto del BNG pasa por una concepción global de la ciudad, “chegando se é preciso a acordos e ao entendemento con outras administracións”, y apeló al trabajo desarrollado por el BNG en otros concellos gallegos como “sinómino de benestar, do bo facer, de inclusividade, de participación... Temos experiencia para facelo e iso queremos para o noso Narón”.

EL BNG confía en su proyecto para transformar la realidad de Narón “e non só contentar”