Escuelas | Percusión, pandereta, gaita y baile gallego, en la oferta del Toxos para el nuevo curso

Escuelas | Percusión, pandereta, gaita y baile gallego, en la oferta del Toxos para el nuevo curso
Actuación de baile en el festival de aniversario del Toxos | jorge meis

Una oferta formativa pensada para todas las edades y niveles, “nas que as persoas interesadas poden achegarse ao estudio e coñecemento dos nosos instrumentos máis populares: gaita, tambor e pandeireta, ademais do baile tradicional galego”.


Así son las escuelas del Real Coro Toxos e Froles de Ferrol para las que todavía está abierto el plazo de inscripción y que darán comienzo el próximo día 2 de octubre. “Nos últimos anos as escolas están tendo unha grande acollida entre a cidadanía e desde o Coro estamos encantados de poder chegar á maior cantidade de xente”, comentan desde la centenaria entidad presidida por Arturo Lamas.


El pasado curso unas 150 personas secundaron las diferentes propuestas formativas. La inscripción y participación en las mismas es gratuita. “O que pretendemos é que a maior cantidade posible de xente se achegue á nosa cultura popular e seguir mantendo acesa a chama do Toxos, que xa leva máis de 102 anos de traballo ininterrompido na nosa cidade”, destacan.


Una de las principales preocupaciones de la entidad es la de “contar cos mellores mestres en cada unha das escolas, que teñan unha ampla experiencia tanto na formación como na ensinanza”.


Así, de las clases de percusión se encargará Fernando Dopico Blanco, actualmente profesor en la Escola Municipal de Xinzo de Limia (Ourense) y que colabora desde hace años con el Toxos.


Ana Caeiro Piñeiro se ocupará de las sesiones de pandereta y baile, mientras que las de gaita correrán a cargo de Arturo Lamas.


El próximo miércoles, la entidad celebrará, a las 20.30 horas en su sede –calle Magdalena, 220–, un acto de presentación de su oferta formativa abierto a todas las personas interesadas.

Escuelas | Percusión, pandereta, gaita y baile gallego, en la oferta del Toxos para el nuevo curso

Te puede interesar