El marco presupuestario prevé una reducción del IBI al 0,60 en 2018

RP presupuestos Concello de Narón
|

La comisión de Facenda del Concello de Narón dio ayer el visto bueno al Marco Orzamentario 2017-2019 un documento que como recordó el edil de Promoción Económica, Pablo Villamar, “fixará as previsións que temos no Concello para as anualidades que comprende e que está elaborado partindo de datos de administracións supramunicipais e, nalgúns casos, estimativos, como o PIB ou a inflación”.
Una de las previsiones es la reducción del coeficiente impositivo del IBI hasta el 0,60 en 2018 –0,63 en 2017–. “Estamos baixando do 0,66 en vigor este ano un total de tres puntos o ano que vén e outros tres no 2018, co que conseguiríamos que non suba o catastro. Vai haber un incremento do valor catastral, pero ao baixar o coeficiente o recibo a pagar polos veciños e veciñas de Narón será practicamente igual ao que veñen pagando ata o de agora”, indicó Villamar.
Así el concejal destacó que se trata de un documento “prudente e acorde cos orzamentos a elaborar nos vindeiros anos e tamén á hora de priorizar o gasto na atención ás persoas e no mantemento da calidade dos servizos”. “Este informe permitirá ao Concello estar en boa situación económica para poder afrontar posibles investimentos desde a administración local” como la posible concesión de las ayudas del Plan Urban solicitadas conjuntamente con Ferrol, el Plan de Informatización planteado a nivel europeo o los pagos correspondientes a la construcción del nuevo centro de salud, una vez se cierre el acuerdo con la Xunta.
Con respecto a los ingresos, el documento recoge un incremento de hasta los 29,5 millones de euros para 2018, año en el que sitúan el endeudamiento municipal en 3.087.000 euros, la mitad de la deuda actual. “Non é relevante para un Concello como o de Narón e incluso podería ser máis baixo no caso de amortizar máis débeda da prevista nos vindeiros anos”, dijo el alcalde que en el apartado de ingresos mostró su confianza en que se puedan incluso superar los 30 millones de euros para 2018.

El marco presupuestario prevé una reducción del IBI al 0,60 en 2018