El Centro Cultural Carvalho Calero acogió ayer el acto público de presentación de la candidatura de AGE en la ciudad. La convocatoria comenzó a las ocho de la tarde y en la misma, la cabeza de lista de la formación a las elecciones europeas, Lidia Senra, cargó contra las políticas neoliberales que, dijo, “nos últimos tempos están sometendo a Galicia ao empobrecemento e á miseria e a fame e que nesta comarca se sinten especialmente”.
“É a hora do pobo” es el lema elegido por la formación, que además anunció que está buscando alianzas “para que outras políticas permitan vivir dignamente e traballar pola comarca de Ferrol” y denunció que “nin o PP nin o PSOE fixeron absolutamente nada para saír desta crise económica na que nos atopamos”.
Por su parte, Xosé Luis Outes aseguró que “non existe voto útil nin inútil” e incidió en que “debe ser sempre o da memoria, porque sen ela si que sería inútil e estúpido e levaríanos a unha situación como a de hoxe, gobernados por partidos neoliberais que gobernan co voto do medo”. Por ello, instó a la ciudadanía a no olvidar “quen foron os que defenderon aos cidadáns”. n