EU propone repoblar el pinar de la Estrada da Gándara para cumplir la Lei de Montes

Los árboles deben mantener una distancia de 50 metros con las viviendas
|

En relación a la Lei de Montes de prevención y defensa contra los incendios forestales de Galicia, desde Esquerda Unida (EU) Narón indican que la norma obliga a cortar “unha parte das árbores deste pulmón verde de Narón”, en referencia al pinar situado en la Estrada da Gándara, en Longras.
“No caso destas árbores, falamos de pinos e eucaliptos, a lexislación marca que deben manter unha distancia de 50 metros coas vivendas para evitar o perigo en caso de incendio, e por este motivo entendemos que debemos buscar unha alternativa que, por unha banda, permita cumprir a lei evitando perigos, pero á súa vez manteña o modelo de cidade verde”, indican desde el partido liderado por André Abeledo.
Así, desde EU proponen que la parte del pinar que pertenece al Concello sea repoblada con especies autóctonas, “posto que algunha desas especies só esixen unha distancia de 15 metros coas vivendas”. Además, indican que una parte de los vecinos entiende que puede ser el momento para adecuar la zona para el recreo poniendo bancos y mesas. l

EU propone repoblar el pinar de la Estrada da Gándara para cumplir la Lei de Montes