El portavoz municipal y secretario xeral del PSOE de Ferrol, Ángel Mato, cargó ayer contra el alcalde de Ferrol, José Manuel Rey, por su participación en la comisión organizadora del Congreso Nacional del PP en Madrid, donde se defendió la reducción de impuestos, mientras en la ciudad naval “fai abertamente o contrario”. En una rueda de prensa celebrada en el palacio municipal, el socialista denunció que ya se ha hecho efectiva la subida del IBI en el Concello, la cual supone “un incremento do 10% respecto ao ano pasado”, afirmó.
“Temos que poñer voz a milleiros de ferroláns que recibiron esta semana unha desagradable sorpresa”, aseveró Mato, recordando que “o Partido Popular, dentro das súas propostas ‘Opa emprego’, plantexaba dúas cousas: a primeira era reducir impostos e a segunda dotar a Ferrol de solo industrial”. En este sentido, el portavoz insistió en que, “pasado o ecuador do mandato, nin unha, nin a outra”, afeando que el mencionado aumento está afectando a cerca de 34.000 vecinos.
Así, el secretario xeral defendió que las subidas de impuestos deben ser “progresivas” frente a la impulsada por el gobierno local, que “non diferencia nin recursos, nin capacidade económica e nin sequera actividade”. De igual forma, el socialista criticó que sí se “perdoase” el IBI al Sergas, además del reciente anuncio del Concello de revisar el valor catastral de las propiedades.