Cristina Bouza :“Para fixar poboación apostaremos por promover as axudas á rehabilitación”

Cristina Bouza :“Para fixar poboación apostaremos por promover  as axudas á rehabilitación”

“Dentro do noso programa consideramos prioritario fomentar dende o Concello as axudas á rehabilitación, é fundamental para fixar poboación e facer do noso casco histórico un punto de referencia no Concello”. Según la candidata del BNG de Neda, Cristina Bouza, estas nuevas ayudas se sumarían a las activadas en la zona ARI –Área de Rehabilitación Integral– e incluso se podrían hacer extensibles a la zona rural.


La pérdida de población del municipio, que roza los 5.000 habitantes y por ende, la reducción de categoría, es la principal preocupación para los nacionalistas. “Incrementar o índice demográfico tamén nos permitiría ter mellores servizos e facer un concello más cómodo tanto para os que viven aquí como para os que veñen”, asegura la candidata.


Como parte del gobierno saliente, el BNG se siente especialmente orgulloso del trabajo desarrollado en sus áreas de gobierno: Cultura, Patrimonio y Educación. “Fixemos un traballo moi importante en canto á programación cultural, recuperación da historia do municipio e o noso patrimonio por exemplo co proxecto “Misión: Neda!” que concluímos hai pouco”, recuerda Cristina Bouza.

Además desde el área de Cultura se apostó por la recuperación de las tradiciones y las fiestas como el Samaín, el Entroido o el magosto. Pero si de algo se enorgullece la candidata es de la respuesta de los vecinos a las propuestas del BNG. l

Cristina Bouza :“Para fixar poboación apostaremos por promover as axudas á rehabilitación”

Te puede interesar