Iván Rivas (BNG): “A suba supón un refrendo a un proxecto coherente”

Iván Rivas (BNG): “A suba supón un refrendo a un proxecto coherente”
Iván Rivas, en la sede de campaña del BNG | Daniel Alexandre

Desde el año 1995 no conseguía el BNG tres concejales en la corporación ferrolana. Han pasado 28 años, una Alcaldía de por medio (1999-2003) y una larga etapa en su mínimo de dos ediles, desde el año 2007. Por ello, el candidato y portavoz municipal de la formación nacionalista, Iván Rivas, expresó ayer su alegría en los minutos finales del escrutinio.


“Estamos ledos e ledas por ter incrementado a nosa representación institucional”, reflejo, aseguró, de un aumento de los apoyos sociales. Son, en concreto, 700 votos más que hace cuatro años. “Esta suba”, afirmó el nacionalista, “supón un refrendo social a un proxecto político coherente e de futuro para esta cidade. E quero trasladarlle aos veciños e veciñas que buscan unha alternativa para Ferrol e que se moven nesas coordenadas, que nesta organización política teñen un apoio, unha referencia na que van poder canalizar as súas demandas”.

 

Trasládolle aos veciños que buscan unha alternativa que teñen no BNG unha referencia


Sobre la mayoría del PP, Rivas insistió en que “o que fixemos ao longo destes anos é demostrar que somos un proxecto alternativo ao que representa o PP, e o incremento da nosa representación institucional evidencia que este é un proxecto de futuro e diferente”.

Iván Rivas (BNG): “A suba supón un refrendo a un proxecto coherente”

Te puede interesar