En su escalada de pretemporada, el conjunto verde se vio las caras por primera vez en estas semanas de trabajo con un rival de superior categoría y asimismo con más jornadas de acoplamiento que los de Pablo López.
Para el técnico el duelo ante el Sporting de Gijón termino con un castigo muy grande. “É unha mágoa porque as tres ou catro ocasións clarísimas que tivemos na primeira parte... eu creo que o mellor xogador deles durante todo o partido foi o porteiro”, relataba el entrenador de la formación racinguista al término del choque disputado en Ribadeo.
Y si bien el entrenador se lamentó de esta falta de acierto merced al trabajo de su rival, también vio en los suyos unos lógicos errores en estas alturas de su preparación. “Temos que corrixir os erros que nos poden penalizar”, señalaba López queriendo recordar asimismo la mayor categoría de su rival en la tarde de hoy en el Pepe Barrera.
Un Sporting de Gijón que supo tirar de su gran capacidad física y que con su segundo gol “fixo mella, pero aínda así seguimos atacando , indo a pola portería rival e eles incluso perdendo tempo nun partido de pretemporada”, señalaba el entrenador del Racing.
Unas valoraciones tras las que López comentaba que “no cómputo global estou contento co traballo, pero nunca me gusta perder” confessba López, añadiendo que “ímonos doidos por esa parte”. Para el técnico verde su formación supo, además, interpretar bien el cambio de sistema llevado a cabo por el Sporting en su último partido antes de su estreno en Segunda División.
De un 4-4-2 a un 5-3-2, con “a axuda dos rapaces nos últimos minutos. Xogaron a ter esa frescura e temos que tirar de eles e o mércores terán que xogar tamén bastantes minutos”, subrayaba López tras la participaciónd de Daniel González, Antón Álvarez, Tenreiro y Ferreira. “Se non a acumulación de carga dos xogadores é moi alta”, aclaraba el preparador sobre la gran presencia de los canteranos racinguistas. “Estamos moi contentos con eles”, añadía.
Tras este duelo, y echando la vista atrás respecto al inicio de su pretemporada, el entrenador se queda con “o progreso no xogo. Melloramos cada día e interpretamos mellor ese inicio de xogo, coa saída do balón, chegadas por banda, cortes ao espacio. Eu creo que estamos mellorando e iso é o que buscamos, a nivel individual e colectivo”. López mira hacia adelante, hacia esas dos semanas antes de la primera jornada liguera y en las que no tiene dudas de que los suyos seguirán mejorando y también “esperando que vaian chegando máis fichaxes cada semana”.