El Concello de Fene celebró hoy una sesión plenaria extraordinaria que formaliza la salida de la Alcaldía de Juventino Trigo, noticia que se daba a conocer durante la pasada semana y que el nacionalista asegura fue “moi meditada, tomada con responsabilidade e pensando sempre no mellor para o noso Concello e para a nosa veciñanza”.
En esta convocatoria y después de 14 años dedicados a la política local –ocho como alcalde y los restantes en la oposición– Trigo se despidió del Consistorio asegurando que “todos os cargos son temporais. Despois de estos anos exercendo responsabilidades públicas, chegou a hora de dicir adeus, e dígoo agradecido e emocionado”, subrayó.
Su discurso se mantuvo en esta línea, dando reconocimiento a su familia, al equipo de gobierno actual y a las compañeras y compañeros de otros mandatos, así como al personal municipal. Asimismo, guardó un espacio significativo para los vecinos, “que confiastes es nós. Sen vós, nada do que conseguimos sería posible”, aseveró.
Durante su despedida, quiso también hacer referencia a la oposición, agradeciendo “a súa actitude e o seu traballo, que fixo que nos últimos anos o Concello tivera máis tranquilidade”, valoró, asegurando que “goberno e oposición compartimos un mesmo fin: mellorar a vida das vecinas e veciños de Fene, e con ese, o diálogo e os acordos son o xeito de avanzar”.
El cargo está ahora en manos de la primera teniente de alcalde y concejala de Servizos, Benestar, Igualdade, Seguridade e Persoal, Sandra Permuy, quien llevará los mandos hasta la celebración del próximo pleno de elección, previsto para el viernes día 16 a las 18.00 horas.