Pontedeume denunció el acto de incivismo ocurrido en la parroquia de Andrade, concretamente en Campolongo, en donde alguien depositó una gran cantidad de restos de poda y maleza junto a los contenedores de basura.
“Queremos lembrar á cidadanía que este tipo de residuos non son obxecto de recollida do servizo municipal de lixo e en ningún caso deben ser abandonados na vía pública deste xeito”, censuró el Concello, que pone el foco en que con este tipo de acciones, “non só se xera unha imaxe de sucidade e abandono, senón que tamén obastaculiza o acceso aos colectores de residuos sólidos urbanos e de envases lixeiros, dificultando o labor de recollida”.
La Policía Local investiga ahora los hechos con el objetivo de identificar al responsable. Según la normativa, remarca el ejecutivo eumés, este tipo de acciones pueden ser sancionadas con multas que oscilan entre los 600 y los 3.000 euros, por lo que se hace un llamamiento “á responsabilidade de todos os veciños, xa que un concello limpo é cousa de todos”, remarca el Ayuntamiento.