Mugardos solicita a la Mancomunidade una postura conjunta frente a la Sareb

Mugardos solicita a la Mancomunidade una postura conjunta frente a la Sareb
De Deus propone que se pongan a disposición las viviendas para alquiler social | AEC

El regidor mugardés, Juan Domingo de Deus, ha solicitado a la gerencia de la Mancomunidade de Municipios da Comarca de Ferrol incluir en la orden del día del órgano supramunicipal una solicitud a la Sociedad de Gestión de Activos Procedentes de la Reestructuración Bancaria (Sareb para que ponga a disposición de los ayuntamientos sus viviendas para el alquiler social. 
 

El consistorio asegura que esto permitiría alquilárselas a las familias que atraviesan dificultades en estos momentos. “A unidade fai a forza, e nos tempos actuáis de crise enerxética e coa cesta da compra máis cara dos últimos anos, as administracións públicas e especialmente os concellos pola nosa cercanía á veciñanza, temos que tentar acadar os máximos recursos posibles que axuden a aliviar a situación as familias con máis dificultades”, indicó de Deus.
 

La Sareb cuenta con cerca de 500 viviendas disponibles en los municipios de la Mancomunidade – 134 en Mugardos, 69 en Ares, 7 en Fene, 76 en Ferrol, 74 en Cedeira, 126 en Narón, 2 en Neda y 8 en Valdoviño–, así como casi 150 parcelas libres “e ata 166 obras en curso”, recuerdan desde el consistorio mugardés.

 

Viviendas vacías

El regidor del Ayuntamiento de Mugardos apunta al alquiler social como una de las mejores opciones para aliviar la situación de las familias de estos concellos con menos recursos. 
 

“Estamos a falar de poñer a disposición dos nosos veciños e veciñas vivendas que na actualidade están baleiras que o propio concello encargaríase de amoblar e preparar para as familias a cambio dun alugueiro variable en función da renda dispoñible”, aseveró de Deus.
 

“Logo da comunicación da Sareb negando a posibilidade de ceder vivendas ao concello, seguimos traballando e buscando outros camiños para lograr sacar adiante o parque de vivendas para o alugueiro porque este proxecto é un unha necesidade da nosa veciñanza”, sentenció.

Mugardos solicita a la Mancomunidade una postura conjunta frente a la Sareb

Te puede interesar