El BNG naronés pide mejoras en la senda que conectará el parque de Freixeiro y Xuvia

El BNG naronés pide mejoras en la senda que conectará el parque de Freixeiro y Xuvia
Representantes del BNG en su visita, ayer, a la zona I Cedida

El grupo municipal del Bloque Nacionalista Galego (BNG) de Narón emitió ayer un comunicado en el que reivindica mejoras en la senda que conecta el parque fluvial Río Freixeiro con el molino de As Aceas, en Xuvia. “Segundo o anunciado polo propio Concello, tería una senda peatonal, carril bici e dúas áreas de esparcimento. Hoxe hai unha soa senda para compartir entre peatóns e bicis e non se proxecta ese parque infantil”, aseguran desde la formación.

 

Los nacionalistas se desplazaron en la jornada de ayer hasta el lugar y alertaron de que en su paseo por el entorno localizaron “desperfectos como bancos xa oxidados, pólas de árbores cortadas non retiradas das beiras e moitos tipos de plásticos”.

 

2
Desde la formación denuncian que los bancos instalados ya presentan óxido I Cedida

 

“Cando se adxudica unha obra é importante que mentres se realice se comprobe o estado (...). Se na licitación anunciaban retirar especies alóctonas por autóctonas, o que vimos son as árbores e prantas de ribeira cortadas para realizar a senda tiradas na beira do río e moita suciedade”, afirmó la candidara a la Alcaldía, Olaia Ledo.

 

Desde el BNG inciden, además, en la necesidad de construir también un parque infantil, demandado, según remarcan, por la propia asociación vecinal de Piñeiros. “Babendo espazo ao final da senda na área de esparcimento, finalmente non se proxecta ese parque infantil nun barrio que conta con 500 vivendas e non ten unhas instalacións para nenos e nenas ao xeito”, aseguró Ledo.

 

Por su parte, desde el Consistorio han querido salir al paso de las declaraciones realizadas por el BNG naronés. El ejecutivo local sostiene que la obra todavía no ha sido recepcionada por el Ayuntamiento. “No caso de que houbese algunha incidencia terá que ser subsanada pola empresa”, afirman. Inciden, asimismo, en que el proyecto no contemplaba la ejecución de ningún parque infantil, una infraestructura que sí se construirá y para la que ya está solicitada una subvención europea.

El BNG naronés pide mejoras en la senda que conectará el parque de Freixeiro y Xuvia

Te puede interesar