jueves 13/8/20

El BNG de Mugardos avanza que no respaldará la moción de censura de PP y PSOE

Los nacionalistas afean la conducta del PSOE al que acusan de irresponsable y personalista
El concejal del BNG, Argemiro Varela, saludando a Pilar Díaz tras la investidura | d.a.
El concejal del BNG, Argemiro Varela, saludando a Pilar Díaz tras la investidura | d.a.

El BNG de Mugardos no respaldará en el pleno del próximo día 10 la moción de censura presentada por PP y PSOE. Así lo decidió la asamblea local en el encuentro mantenido el pasado martes, que manifestó que a pesar de “coñecer de primeira man as formas de actuar de Pilar Díaz na Alcaldía, formas que non compartimos como temos demostrado no abandono do goberno en 2017, non seremos nunca resposabeis de entregar a Alcaldía do noso pobo ao PP”. Los nacionalistas arremeten también contra los socialistas alegando que si uno de los motivos de presentar la moción es el incumplimiento del acuerdo de gobierno, “o PSOE tamén foi quen de incumplilo consentindo que as comisións informativas pasaran a ser mensuais en lugar de quincenais, apartando así á oposición e dificultando a labor de control ao goberno”

A través de un comunicado de prensa, los nacionalistas tildan de “irresponsabilidade” presentar la moción de censura “para días despois solicitar entendemento das forzas progresistas e de esquerda como manifesta públicamente o PSdeG, abrindo a porta a outorgar novamente a Alcaldía a EU, partido que censuran, se Pilar Díaz deixa de ser alcaldesa”. El BNG mugardés se muestra contrario a los “personalismos” y aboga por una estabilidad municipal “que tampouco garante a moción”, ya que el PP gobernaría con cinco de los 13 concejales que componen la corporación.

“Lamentamos profundamente que tanto PSOE como EU buscaran unicamente a maioría numérica xa no comezo deste mandato, en lugar do acordo progresista ao que agora apelan os socialistas”, indicaron desde el BNG local.

Así las cosas, la formación frentista, que cuenta con un único concejal actualmente en la corporación, se compromete a seguir actuando con “responsabilidade e coherencia na defensa dos intereses dos veciños [...] e non participando en guerras de poder das que non somos nin causa nin partícipes”.

Comentarios