El BNG de Narón denuncia el estado de la carretera de Cedeira y el pabellón de A Gándara

Piden a la Xunta mejoras en el vial AC-566 y al Concello una solución de la situación en la zona deportiva
El BNG de Narón denuncia el estado de la carretera de Cedeira y el pabellón de A Gándara
El grupo, en una visita a la AC-566 | CEDIDA

La portavoz del Bloque Nacionalista Galego en Narón, Olaia Ledo, denuncia el abandono por parte del ejecutivo autonómico de la carretera AC-566, “nexo de unión entre numerosos servizos”. 


Tachan de “vergoñento” el estado en el que se encuentra el vial, condenando “o pouco que fai a Xunta”, titular de esta vía, “por mellorar a vida das veciñas e veciños de Narón”, en referencia a la actual situación que presentan las aceras, al encontrarse “con obstáculos que lles obrigan a circular polo espazo ocupado por vehículos, con risco de atropelo”, asevera Ledo. 


En este sentido, recuerdan al gobierno de Rueda que esta es “unha das vías máis transitadas por toda a rapazada que se dirixe aos institutos e a xente que traballa no polígono das Lagoas, ademais da que fai uso das superficies comerciais”, comenta la agrupación. 


Por todo ello, desde el BNG local se ha instado a la Xunta a realización de un “proxecto completo” en el que, sobre todo, se cumpla “a lei de accesibilidade, eliminando as barreiras arquitectónicas existentes”. Piden, asimismo, presupuesto y marcar plazos de ejecución. 


Infraestructura


En otro orden de cosas, los nacionalistas han mostrado su “preocupación” por el “mal estado do pavillón municipal de A Gándara”.


Recuerdan las goteras que se produjeron durante el invierno, cuestión llevada a pleno, y explican que “a día de hoxe levan varias semanas funcionando menos da metade das duchas dos vestiarios masculinos da piscina”, asegura Ledo.


Solicitan desde la agrupación que el Concello “se preocupe por ter en óptimas condicións de uso as instalacións”, recalcando, además que “se prestan un servizo públicos polos que a veciñanza está pagando”

El BNG de Narón denuncia el estado de la carretera de Cedeira y el pabellón de A Gándara

Te puede interesar