Cedeira acogió este martes el acto de bienvenida a los 114 guardias civiles en prácticas que reforzarán “a posición de Galicia como unha das Comunidades máis seguras de España”. Así lo aseveró el delegado del Gobierno en Galicia, Pedro Blanco, que participó en el evento en compañía del general jefe del cuerpo en Galicia, Miguel Ángel González Arias, y del alcalde de la localidad, Pablo Moreda.
El responsable del Ejecutivo central destacó el papel de los cerca de 6.000 agentes de la Benemérita que operan en la región, “axudando a vertebrar o noso territorio”, aseveró, remarcando que continuarán ahora avanzando en su formación “aprendendo da lealdade, integridade e entrega que mostran cada día aqueles que serán os seus mentores e mentoras”. Además, Blanco remarcó que la incorporación de estos profesionales –con edades comprendidas entre los 20 y los 40 años– “é unha mostra máis” del compromiso del Gobierno “con esta terra”, que se establecerá ahora como “unha das comunidades autónomas con mellor proporción de axentes por habitante de España”.
Con esta nueva partida de agentes en prácticas, destacan desde la Delegación, Galicia suma 114 nuevos efectivos, de los que “78 teñen orixe galego”. Se formarán durante un periodo de diez meses, yendo destinados 55 de ellos a la provincia de A Coruña, 30 a la de Pontevedra, 17 a la de Lugo y 12 a la de Ourense.
Pedro Blanco aprovechó su intervención para destacar las particularidades geográficas del territorio, “nunha terra tan diversa e ampla como é a nosa”. A este respecto, ensalzó la labor cotidiana de la Guardia Civil, un “traballo silencioso”, dijo, “firme e próximo á cidadanía, que é clave no rural protexendo a poboación e mostrándolle que as institucións están ao seu carón”.