Narón inaugura una escultura en honor a las personas que ayudaron en la lucha contra el covid

Narón inaugura una escultura en honor a las personas que ayudaron en la lucha contra el covid
1. y 3. Vecinos y representantes políticos acudieron a la inauguración de la escultura / 2. y 4. Los juegos populares fueron la atracción en Campo da Serra / 5. Uno de los pases del espectáculo del Mago Antón en la Plaza 23 de Novembro | meis

“Do pobo de Narón en recoñecemento á solidariedade das persoas que axudaron na loita contra a Covid-19”. Así reza la escultura que desde ayer preside la glorieta que da acceso al nuevo centro de salud de Narón –entre la carretera de Castilla y el camino de Lodairo– y con la que el Concello quiere rendir tributo a la solidaridad de sus vecinos. “Queremos recoñecer o traballo de toda esa xente que botou unha man durante a pandemia aos que máis o precisaban. Estamos moi orgullosos de todas e todos os que axudaron a sobrelevar un pouco mellor esta dura situación que nos tocou vivir e sobre a que temos que continuar mantendo as máximas precaucións”, explicaba ayer la alcaldesa, Marián Ferreiro, durante su inauguración que se hizo coincidir con la celebración de la festividad local.


La escultura, realizada en granito y de unos tres metros de altura, es obra del escultor José Castiñeiras y tiene forma de tres manos. Ferreiro agradeció al autor la donación del diseño de la pieza y su buena disposición para ejecutar la iniciativa planteada desde el Concello para la que se basó “na solidariedade das persoas que axudaron na covid-19, profesionais e particulares, tendendo unha man”, dijo, “iso xa di todo, por iso fixen a escultura representando tres mans semiabertas”.


Durante el acto, en el que también estuvieron presentes representantes de la corporación y miembros de diferentes colectivos y vecinos, la alcaldesa incidió en la importancia que supuso para el Concello toda la colaboración recibida. “En momentos nos que non tiñamos nada, cando un bote de hidroxel era difícil de conseguir, ou luvas, máscaras, o feito de poder axudar ás persoas que estaban confinadas nas súas casas…. Toda esa axuda para nós como Concello foi moi importante”, incidió.

Narón inaugura una escultura en honor a las personas que ayudaron en la lucha contra el covid

Te puede interesar