NARÓN - El Concello incrementa en 2016 su poder inversor hasta los 4,5 millones

farolas carretera de Castilla zona de Narón
|

El Concello de Narón ultima los flecos de los presupuestos de 2016 que llevará próximamente a pleno y que se incrementan este año hasta los 29 millones de euros –un 3,4% superior a los de 2015–. El documento económico deja constancia del incremento de la capacidad inversora del municipio gracias en parte al nuevo Plan de Acción Social (PAS) de la Diputación pero también del superávit de 3 millones de euros del remanente de 2014. “Non imos a pedir ningún crédito para inversión xa que co superávit do ano pasado de tres millóns de euros, sumados aos 830.000 do PAS e aos máis de 608.000 do POS teremos 4,5 millóns para facer unha remodelación importe da cidade”, señalaba ayer el alcalde, José Manuel Blanco.
La inversión se materializará en obras de abastecimiento. Así como avanzó se procederá a la retirada de la uralita en esta red –solo queda este material en tres calles de la zona urbana– para lo que se destinarán 400.000 euros. Intervención que se complementará con la ampliación del saneamiento a la carretera de O Trece, O Val y San Xiao.
“Unha das obras de maior envergadura que se acometerán o próximo ano será a mellora da eficiencia enerxética do alumeado público. Sustituiremos as actuais lámparas por unhas LED comezando polas vivendas da Mariña, A Solaina e A Gándara”, puntualizó. Intervención que ascenderá a 1,3 millones contabilizando los fondos del PAS y los 550.000 euros de fondos propios que aportará el Concello.
“Cos 608.000 euros do POS e outros 300.000 euros que poñeremos das arcas municipais renovaremos o aglomerado en varias pistas da zona rural e investiremos outros 780.000  euros na zona urbana. Neste contexto se enmarcar os traballos de conservación e mellora da accesibilidade en espazos públicos como a praza do colexio de Xuvia”, explicó el regidor.
Al margen del capítulo inversor, los presupuestos seguirán la línea de los anteriores. “Seguiremos reducindo a débeda á vez que mantemos os servizos aos maiores e aos nenos, sen esquencer as propostas culturais e deportivas que sempre foron unha prioridade neste municipio”.

NARÓN - El Concello incrementa en 2016 su poder inversor hasta los 4,5 millones