Díaz asegura que el miedo ha cambiado de bando y que es el tiempo de la gente

|

La Marea trajo ayer a Ferrol a Yolanda Díaz, candidata local al Congreso y a su número uno, Antón Gómez-Reino. 
No estuvieron solos en el escenario del teatro Jofre, sino que, en un estilo informal, seis sillas fueron ocupadas por otros tantos oradores. Entre ellos estaba el alcalde de Ferrol, Jorge Suárez; la portavoz de IU en el Parlamento Europeo, Marina Albiol y el viceportavoz de AGE en el Parlamento gallego, Antón Sánchez.
Comenzaron y acabaron con una petición, “votar para inundar as institucións” y optar “pola corrupción ou pola xente do pobo”.
Fue el regidor Jorge Suárez el encargado de inaugurar las intervenciones, aludiendo a otro ferrolano, pero del “bando” contrario, el popular Miguel Tellado. “Que Tellado chame a Sánchez e lle recorde que Ribera é dos seus e que o cambio real está aquí”. Con estas palabras aludía Suárez a una información de Diario de Ferrol que daba cuenta de la visita del popular Miguel Tellado al feirón de Fene y en la que, ironizó Suárez, “a mensaxe máis interesante era o pé de foto, que deixa ver a Tellado interesándose por uns calcetíns”.
El alcalde recordó a los asistentes que quedan moitas loitas por librar” y ejemplificó pequeños pasos dados en Ferrol como la gestión pública del servicio de socorrismo en las playas, apostando por “crer na función pública e servir eficientemente á cidadanía”. Por eso animó al auditorio a “coller músculo e base social para lograr un cambio completo”.
La candidata Yolanda Díaz se mostró feliz de “estar en casa e co noso amigo Jorge Suárez, que axudou a defender a cidade nas Cortes, como Albiol no Parlamento europeo e Antón Sánchez no galego”. Díaz aludió a los versos de Chus Pato “nacer é unha república de árbores”, indicando que en estas elecciones “xogámonos a res pública, un novo modelo de facer políticas, que a xente do común se poña en pé e que chegue á Moncloa cunha nova orde social”.
Díaz aseguró que “agora xa o medo mudou de bando, é o tempo da xente” y recordó que solo caben dos alternativas “a corrupción ou a xente do pobo”.
El candidato Tone Gómez-Reino destacó el papel de Ferrol  en Común, señalando que ha convertido a la ciudad “en referente cultural e de participación”  y anunció que “o tempo do plasma, da austeridad, do medo e no narcopresidente Feijóo e das políticas contra os cidadáns está finalizando, xa que afrontamos un momento histórico”.
Por eso, concluyó recordando que “hai Marea, de confluencia de democracia, de cambio, e de ilusión e esperanza” y animó a todos a depositar sus votos “e non deixar escapar ningún”. 
El parlamentario Antón Sánchez advirtió a Rajoy de que “A Marea o vai barrer para que teña tempo para ler o Marca” y le dedicó un irónico mensaje de solidaridad “Mariano, se fuerte”, porque, indicó, “vas necesitar forza porque non te salvará nin Naranjito".

Díaz asegura que el miedo ha cambiado de bando y que es el tiempo de la gente