EU acusa a Rey de actuar de manera “aloucada” en la plaza de España

Pista de Hielo de la Plaza de España
|

El grupo municipal de Esquerda Unida ha hecho público un comunicado en el que critica el resultado final de las obras de la plaza de España, que considera “un desastre funcional e esteticamente un bodrio”.
En la nota, indican que el PP y el alcalde finalizan el “vodevil” de la intervención tal y como lo empezaron “o mentor político do señor Rey e o seu Vilariño cando o da performance do pico e pala: cun espectáculo lamentable e bochornoso”.

"malgasto"
Esta formación política recuerda que el gobierno hizo oídos sordos a las críticas vecinales por el reinicio de las obras en la plaza de España y el “malgasto dun millón de euros”, pero hace especial hincapié en su crítica al alcalde por inaugurar “o labirinto da praza aludindo a unha rocambolesca comparativa coa situación de hai doce anos”.
En este sentido indican a Rey Varela que “a cuestión é se había ou non que investir en cousas como levantar o chan recén feito e volver a poñer outro modelo, se había que retirar un xardín e deseñar e poñer outro, se había que defender ou non disparates como o de que non hai prazas sen árbores, etc”.
Esquerda Unida entiende que el alcalde tiene que asumir que procedió en este tema “de maneira aloucada a executar compromisos sen sentido en virtude de argumentos irracionais”, pero en lugar de ello –continúa– adopta una actitud “políticamente cobarde” al inaugurar la plaza de España “pola porta de atrás, con disimulo e con declaracións infumables”.

EU acusa a Rey de actuar de manera “aloucada” en la plaza de España