Suárez ve los resultados como un “refrendo popular” al gobierno local

Suárez ve los resultados como un “refrendo popular” al gobierno local
Declaraciones de Jorge Suárez FeC en la Plaza de Armas

El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, amanecía ayer “cheo de ledicia” por unos resultados que dan a En Marea (apoyada por Ferrol en Común) más de 5.000 votos a mayores que en las locales (quedando a menos de 1.000 sufragios del PP) y casi nueve puntos porcentuales (con un 30,62% del total). Considera que el resultado “é un respaldo máis que contundente ao noso goberno”, un “refrendo popular que consolida a Ferrol en Común como “a única alternativa posible ao PP”. Dice el regidor que “está bastante claro que temos o apoio da sociedade ferrolá” y que estos resultados, trasladados a unos comicios locales, les darían dos ediles más que en la actualidad. “Temos que seguir traballando, mellorar as nosas evias e consolidarnos como unha forza que chegou aquí para quedarse”.
Jorge Suárez cree que “esta tendencia á alza nos vai levar a ter a presidencia da Xunta” y que, con presencia en las tres administraciones, habrá una mayor inversión estatal en Ferrol. “Veremos quen é o presidente do goberno e se non se teñen que repetir estas eleccións por falta de consenso, pero agardamos que o grupo parlamentario se consolide”, añadió.
Para llegar a San Caetano hay que “empezar a traballar desde xa” para construir una candidatura desde las bases  y tener “por primeira vez na historia un presidente da Xunta saído da unidade popular”. 
Preguntado por la desaparición del BNG y la entrada de Ciudadanos en el Congreso, Suárez manifestó tener “moitísimo respecto” por la formación nacionalista, “unha peza importante do panorama político” que “esperemos que rexurda”, y volvió a ofrecerles la entrada en el gobierno municipal. “Tendemos a man para que en Ferrol as relacións sexan máis fluídas e para que formen parte do goberno ou ben que colaboren na elaboración dos orzamentos ou na implantación das nosas políticas”. Sobre Ciudadanos opina que es “un candidato máis do PP”.
El portavoz de Ferrol en Común, Álvaro Montes, agradeció los más de 12.000 votos de Ferrol y haber sido la primera fuerza en Narón, Fene, As Pontes y Mugardos. Aseguró que la confluencia “é o camiño marcado” y que “esperamos que o terceiro asalto se dea na Xunta”.

Suárez ve los resultados como un “refrendo popular” al gobierno local

Te puede interesar