Trigo ve “intereses persoais e ánimo de vinganza” en la moción de censura

Trigo ve “intereses persoais e ánimo de vinganza” en la moción de censura
El regidor insta a Somos Fene a dar explicaciones a su electorado por “entregar o goberno ao PP” | daniel alexandre

El alcalde de Fene, Juventino Trigo, compareció ayer en rueda de prensa, arropado por el responsable de organización del BNG, Bieito Lobeira y miembros de la agrupación comarcal, para asegurar que detrás de la moción de censura presentada el pasado miércoles por PP y Somos Fene “hai moitos intereses persoais e partidarios e ánimo de vinganza contra o modo de facer política que representamos”. El regidor hizo referencia, así, a la posible búsqueda del PP –quien para Trigo “abandeira por encima dos intereses de todos” la moción–, de acceder a la alcaldía “para tapar, ou al menos intentar frear, a investigación xudicial que hai aberta pola presunta venta de maneira ilegal das farolas da Avenida das Pías ou de chatarra”. Un juzgado analiza la retirada de los báculos durante la reforma del vial.
Desde el gobierno fenés aseguran que recibieron la noticia con tranquilidad y que “non foi unha sorpresa”, dada la “tentativa fallida” del pasado junio junto al PSOE. Así, ante las acusaciones de “desgobierno absoluto”, el nacionalista destacó que su ejecutivo puso en marcha obras que llevaban décadas paradas, desbloqueó la contratación de personal, desarrolló programas de empleo y formación para parados y jóvenes y “se estaba facendo unha limpeza de malas prácticas e corruptelas instaladas desde fai anos”, destacó Trigo.
“Facemos política de diálogo, en contacto coa veciñanza priorizando as necesidades e atendiendo por igual a todo o mundo”, indicó.
En alusión a Somos Fene, Juventino Trigo declaró que “cando lles interesa son Marea” y le instó a dar explicaciones a su electorado que se ve “traicioado ante o seu desexo inicial de cambialo todo; entregan o goberno á dereita, ao PP, ao máis rancio e involutivo que se ten visto nos últimos anos”.
Asimismo, detectó “razóns ocultas que deberían explicar” y los calificó como “tontos útiles” en esta proposición. A cambio, reiteró que están “sempre abertos ao diálogo” y que la expulsión de PSOE y Somos Fene del ejecutivo en 2016 fue meditada; “un goberno transversal non permite que se traizonen uns orzamentos”, indicó el alcalde.
A pesar de todo, Trigo quiso dejar claro que no actúan para agarrarse a la silla, “senón para velar polos intereses dos veciños”, por lo que facilitará una oposición “firme y constructiva”.
Explicaciones de En Marea
Por su parte, Bieito Lobeira hizo un llamamiento al portavoz de En Marea, Luís Villares a que “tome nota do que está a suceder en Fene e que, máis aló de cuestións declarativas, teñan unha actuación contundente e coherente coa gravidade do que está pasando”.
A su parecer, no es normal que “aqueles que fixeron bandeira da rexeneración democrática, de mudalo todo e combater ao PP, neste momento estean dispostos a cambiar un alcalde do BNG por outro popular”, destacó Lobeira, al mismo tiempo que consideró que la moción de censura tiene que estar “política e orgánicamente desacreditada”.
“Orgánicamente, uns señores que utilizan unhas siglas de ámbito local, pero que non ocultan a súa identificación coa organización En Marea, teñen que ser automáticamente desautorizados ou ben expulsados desa organización, que é de adscrición individual”, señaló Lobeira.
Para el responsable de la organización nacionalista es necesario tomar medidas “para que os votos duns tránsfugas non podan computar nunha moción de censura e así o PP non tería votos suficientes, por iso hai que facer todo o posible para que esta moción non se poda perpretar”, argumentó.
Ferrol en Común también quiso expresar su rechazo a la moción de censura a través de un tuit en el que se mostró “en contra da coalición en Fene entre as dereitas do PP e Somos Fene para tombar o municipalismo dos comúns #vergoña”.

Trigo ve “intereses persoais e ánimo de vinganza” en la moción de censura

Te puede interesar