El Chanfaina Lab, reconocido con el premio José Sellier de la Academia do Audiovisual

El Chanfaina Lab, reconocido con el premio José Sellier de la Academia do Audiovisual
Participantes en la última edición del encuentro audiovisual | césar galdo

La Academia Galega do Audiovisual anunció ayer la concesión del XI Premio Especial José Sellier al Chanfaina Lab de San Sadurniño, un proyecto de creación audiovisual que cada mes de septiembre, durante un fin de semana, reúne a creadores de diferentes lugares con el objetivo de grabar cortometrajes con este municipio como telón de fondo.


La Academia quiere reconocer así una iniciativa que “fomenta a liberdade creativa e favorece a convivencia, unindo a cineastas de calquera idade, xénero, procedencia ou traxectoria para compartir experiencias arredor da obra cinematográfica. Unha proposta que reinvindica a súa alma rural e o seu espírito comunitario, sendo quen de implicar a veciñas e veciños e de inspirar as vocacións de novas xeracións de cineastas”, indican. El presidente de la institución, Álvaro Pérez Becerra, hizo hincapié en la relevancia y trascendencia de un evento que pone el foco en el territorio, “que deber ser un protagonista máis no audiovisual que producimos aquí”, destacó, y que apuesta además por una mirada amplia sobre el talento, “contando con creadores de diferentes idades e experiencias”, añadió. Para Pérez Becerra, el Chanfaina Lab constituye “todo un exemplo de como debemos comportarnos como sector”.


Además del propio encuentro en el que se llevan a cabo las grabaciones, el programa contempla la celebración de talleres en los días previos y un acto público de proyección de las piezas, que tiene lugar en el mes de febrero.


El alcalde de San Sadurniño, Secundino García, calificó el premio como “un recoñecemento ao esforzo que facemos desde San Sadurniño, un concello pequeno, por promover a creación e apoiar o audiovisual galego”.


Destacó asimismo “o formato único e orixinal” del evento audiovisual que, según dijo, es capaz de “xuntar nun mesmo espazo e nun mesmo tempo a creadoras e creadores reputados con cineastas locais que fan curtas por afección, teñan ou non coñecemento previo, compartindo proxecto sen distincións e aprendendo unhas persoas das outras. O noso Chanfaina é nese sentido un encontro audiovisual moi democrático, e iso tamén se traduce na grande calidade das pezas producidas e nunha traxectoria xa consolidada e de referencia”.


El Premio Sellier reconoce la la labor de iniciativas destacadas dentro del sector audiovisual. La entrega de premios tendrá lugar este sábado, a las 20.00 horas, en el Teatro Colón. 

El Chanfaina Lab, reconocido con el premio José Sellier de la Academia do Audiovisual

Te puede interesar